Thema style
Re: Thema style
Het kan natuurlijk ook helemaal anders: Modern, flitsend, geen foto, maar meer abstract, eventueel
een aansprekend beeldlogo met daarnaast een woordlogo. Eventueel een combinatie van een klassiek lettertype en een modern lettertype. De oude Schift in een computertijdperk.
De naam Refo in bijvoorbeeld gotisch schrift en daaraan verbonden in een modern lettertype
forum
Wie de omslag van het Leerboek van ds. van Dieren kent weet wat ik bedoel. Het oude en nieuwe vloeit in elkaar over.
een aansprekend beeldlogo met daarnaast een woordlogo. Eventueel een combinatie van een klassiek lettertype en een modern lettertype. De oude Schift in een computertijdperk.
De naam Refo in bijvoorbeeld gotisch schrift en daaraan verbonden in een modern lettertype
forum
Wie de omslag van het Leerboek van ds. van Dieren kent weet wat ik bedoel. Het oude en nieuwe vloeit in elkaar over.
© -DIA- 33.330 || 16 Years of Struggle (03.10.2008-31.10.2024)
- Wittewrongel
- Inactief
Je doelt meer op een typography design:) Kan mooi zijn maar is de vraag of het mooi overkomt.-DIA- schreef:Het kan natuurlijk ook helemaal anders: Modern, flitsend, geen foto, maar meer abstract, eventueel
forum
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
Dat bedoel ik inderdaad maar ik kon zo snel niet op het juiste woord komen.Wittewrongel schreef:Je doelt meer op een typography design:) Kan mooi zijn maar is de vraag of het mooi overkomt.-DIA- schreef:Het kan natuurlijk ook helemaal anders: Modern, flitsend, geen foto, maar meer abstract, eventueel
forum
Ik ben zelf nogal een liefhebber van spelen met letters in combinatie met vorm en kleur.
Er zijn wat dat betreft mooie ontwerpen te maken als je de middelen daarvoor hebt.
Eerste vingeroefening om een idee te krijgen wat ik bedoel:
Het lijkt me zelf nog wel wat statig, wellicht nog wat plomp of oubollig, en een beeldlogo ontbreekt nog.
Het lijkt me zelf nog wel wat statig, wellicht nog wat plomp of oubollig, en een beeldlogo ontbreekt nog.
Ik vind hem geniaal DIA.
Alleen de kleur zou ff anders moeten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hij/zij is leverbaar in alle kleuren van de regenboog...Mara schreef:Ik vind hem geniaal DIA.
-
Ik vind je andere logo mooier DIA, die je vorige week gemaakt hebt.
Ik misschien ook wel. Maar dit vanzelf geen serieus werk.Pimpelmees schreef:Ik vind je andere logo mooier DIA, die je vorige week gemaakt hebt.
Hier een voorbeeld van een beeldlogootje: Een licht dat over het Woord opgaat.
Wel grandioos mislukt, maar het is maar een ideetje.
In vers 105 staat wel wat anders. Daar is het zelf licht-DIA- schreef:Ik misschien ook wel. Maar dit vanzelf geen serieus werk.Pimpelmees schreef:Ik vind je andere logo mooier DIA, die je vorige week gemaakt hebt.
Hier een voorbeeld van een beeldlogootje: Een licht dat over het Woord opgaat.
Wel grandioos mislukt, maar het is maar een ideetje.
Spitten en niet moe worden.
Geen input meer?
- Wittewrongel
- Inactief
Geef me de tijd en ik wil wel weer een poging doen:)Tiberius schreef:Geen input meer?
Wie Gods wil doet naar zijn wil, Die doet doet niet Gods wil, maar zijn eigen wil. ~ Wittewrongel
-
Waarom dat Erdee media groep erop? Laat dat maar lekker weg.
Zonder Erdee Media Groep erop.GJdeBruijn schreef:Zoiets?
Als het EMG logootje voor Refoforum geplaatst kan worden zou het inderdaad niet gek zijn.
Dan heb je echt een familiegezicht, zoals ook bij anders EMG dochters.
Kan het niet zonder plaatje? Ik vind al die plaatjes die blijkbaar een beeld moeten geven van 'refo' zo tuttig. De fora die ik even langs ben gegaan hebben allemaal slechts een logo als afbeelding.