Nee hoor, voor die tijd krijgt Tiberius toestemming van EMG om postings te verwijderenhuisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Dat meen je niet!huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Panny schreef:Dat meen je niet!huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Ik meen het wel maar of het ook zal lukken om dan weg te blijven ? Dat is tot nu toe niet velen gelukt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Curatorium
Maar hoezo? Is het meer een belofte die je jezelf ooit gedaan hebt omdat 10.000 een mooi aantal is, of zit er echt een reden achter?
Zou toch wel jammer zijn.
Zou toch wel jammer zijn.
Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffff
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Me too. Maar ik kan het steeds niet laten. Verslaving heet dat, denk ik.huisman schreef:Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffffMaar serieus het kost mij echt teveel tijd die toch al schaars is. Daarom twitter en FB ik ook niet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Zoek een internetfilter dat refoforum tegenhoudt.
- Niet meer zo actief -
Zal komen omdat jullie altijd gelijk denken te hebben.Luther schreef:Me too. Maar ik kan het steeds niet laten. Verslaving heet dat, denk ik.huisman schreef:Nee hoor ik heb hier zoveel vriendjes en vriendinnetjesAfgewezen schreef:Tjonge, heb je 't zo akelig hier?huisman schreef:Prima...door de doopdiscussie is Afgewezen weer terug en ik vlieg naar mijn 10.000 postings en kan dan eindelijk weg..........pfffffffffffffffMaar serieus het kost mij echt teveel tijd die toch al schaars is. Daarom twitter en FB ik ook niet.
Spitten en niet moe worden.
Een beetje bezorgd.
Mijn stem hapert behoorlijk, en dat werkt zo lastig...
- Niet meer zo actief -
Dat is inderdaad niet prettig. Ik loop ook al een hele tijd dat ik bij tijden bijna geen stem meer heb, en soms zomaar kan er een helder moment optreden. Het is voor mij ook een vraagteken...Mannetje schreef:Een beetje bezorgd.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dankbaar nu gisteren opnieuw een poging om in Veenendaal de koopzondag in te voeren is mislukt.
De christelijke partijen zijn nipt in de minderheid 16 tegen 17 zetels voor de rest.
Omdat de SP verdeeld stemde ( 1 voor 1 tegen) en een voorstander van de koopzondag afwezig was is de stemming geworden : 15 voor en 17 tegen de koopzondag.
.......wonderen gebeuren nog als je ze maar wilt zien.
De christelijke partijen zijn nipt in de minderheid 16 tegen 17 zetels voor de rest.
Omdat de SP verdeeld stemde ( 1 voor 1 tegen) en een voorstander van de koopzondag afwezig was is de stemming geworden : 15 voor en 17 tegen de koopzondag.
.......wonderen gebeuren nog als je ze maar wilt zien.
Bedroefd. Vader van mijn beste vriendin heeft te horen gekregen dat hij kanker heeft.
Dat is altijd heftig @Lassie, zo'n bericht!
Sterkte!
Sterkte!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ach...dat zijn verdrietige berichten. Sterkte!