Ieder mens is uniek... Wonderlijk!Mara schreef:Je bent verre van een zuurpruim DIA.-DIA- schreef:
Alles op zijn tijd en op gepaste wijze he? Het probleem, ja echt, dat is realiteit, dat niet iedereen
kan begrijpen dat je nooit eens een kwinkslag kunt maken. Daar komen helaas wel een vervelende
toestanden uit. Men verwacht in eerste instantie dat ik een enorm grote zuurpruim en
kampioen mopperaar ben (lees maar eens in 'our history' van dit forum) en dan wordt verwacht
dat je ook zo reageert.
Ik zeg nogmaals, alles op zijn tijd en met gepastheid. Spelen met taal kan wel eens mooi zijn.
Maar één ding, neem het me niet kwalijk: Maak van mij alsjeblieft geen zuurpruim of kampioen
mopperaar. Ik geloof -om eens een keertje eerlijk te zijn- dat ik hier nooit gemopperd heb, al werden
mijn gedachten er door sommigen ervoor gehouden.
Let it be, zou de moderne mens vandaag zeggen. Anderen zouden zeggen: Laat maar. En hier
sluit ik me toch het liefste bij aan.
Je bent ernstig als het gaat om de geestelijke zaken, die van eeuwigheidswaarde zijn.
Maar je hebt een hele aparte en leuke vorm van humor.
Ik heb ook mensen gekend, Godvrezende mensen, die last hadden, en echt een worsteling
doormaakten vanwege hun vrolijke en opgewekte karakter.
Er ontglipten hun lippen dan wel eens onbedacht woorden die ze dan 's avond moesten
betreuren.