Huishouden en dat soort zaken..
Re: Huishouden en dat soort zaken..
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
- Dodo
Ik wil een winkel. Ik wil zien wat ik koop, en iemand spreken die weet wat ik nodig heb.
Een internetwinkel vertrouw ik niet voor zoiets.
Ow 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Je hebt een prive berichtje.Dodo schreef:Ik wil een winkel. Ik wil zien wat ik koop, en iemand spreken die weet wat ik nodig heb.
Iemand een tip om een stofzuiger schoon te maken, die vol met kattenharen zit?
Een nieuwe stofzuiger zit er niet in en om met een bezem door het huis te gaan is onmogelijk (het huis is zwaar verwaarloosd). Bewoner wil alleen hulp van thuiszorg.
Een nieuwe stofzuiger zit er niet in en om met een bezem door het huis te gaan is onmogelijk (het huis is zwaar verwaarloosd). Bewoner wil alleen hulp van thuiszorg.
Met een kledingborstel, zo'n statische, zeg maar? Misschien dat het lukt? Maar in een stofzuiger?Lassie schreef:Iemand een tip om een stofzuiger schoon te maken, die vol met kattenharen zit?
Lijkt me overigens lastig.
Ik ken het probleem van kattenharen wel goed uit mijn jeugd, ik was altijd een beetje kattengek.
Maar ik had het geluk dat mijn wijze moeder alle haarproblemen oploste...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik gooide er altijd een (pol)lepel/vork door de slang heen.
Als je hulp van thuiszorg krijgt ben je verplicht om te zorgen voor deugdelijk en veilig werkmateriaal. 

Klopt. Maar als de zorgvrager weigert, word dat erg lastig. Er zijn zorgdragers die geen moeite hebben met alleen een bezem.
Maar in dit verwaarloosd huis is het niet eens te doen met een bezem (de muren en kozijnen zijn bruin van de nicotine etc).
Maar in dit verwaarloosd huis is het niet eens te doen met een bezem (de muren en kozijnen zijn bruin van de nicotine etc).
De thuiszorgorganisatie waar ik voor gewerkt heb was dan misschien hard maar weigeren was dus geen optie, anders kreeg de client geen hulp, of werd alleen datgene gedaan waar wel deugdelijk materiaal voor handen was.
De tijden zijn echt verandert.
Te bizar soms.
Te bizar soms.
Iemand al ervaring met de actifry???
Van tefal, philips of ander merk?
Deel het met mij
Deel het met mij

- Dodo
Ik heb er een. Ik ben er blij mee. Ik gebruik 'm het meest voor ovenpatat, maar ook voor kipkluifjes.Orchidee schreef:Iemand al ervaring met de actifry???
Deel het met mij
Er schijnt nog veel meer mee te kunnen, maar daar moet ik eens voor gaan zitten.
De zonen hebben er een van een ander merk, en gebruiken 'm ook vaak.
Wij hebben een airfryer van Inventum, de grootste van het assortiment.Orchidee schreef:Iemand al ervaring met de actifry???
Deel het met mij
Wij zouden nooit meer anders willen; het is een ideaal apparaat, de frites is heerlijk: niet meer zo'n vieze vetsmaak er aan.
Enige waar je rekening mee moet houden, is dat het vrij lang duurt voor het gaar is, zo'n 30 minuten. Maar omdat het zo'n grote is, is dat geen probleem.
Je kan hem eigenlijk overal voor gebruiken wat je ook in de oven stopt, zoals afbakbroodjes, enz.