Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
Kleine vreugden
- Dodo
Re: Kleine vreugden
Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.

Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
- Dodo
Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef:Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef:Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langsDodo schreef:Bij jou? Mag ik op kraambezoek komen?parel schreef:Puppy's van 4 weken oud.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
uit Frankrijk, zoals je ziet-DIA- schreef:Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef: Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langs
~~Soli Deo Gloria~~
Dat ben ik zeker!!Hendrikus schreef:uit Frankrijk, zoals je ziet-DIA- schreef:Hoe komen we hier aan die nieuwe smileys?Dodo schreef:Dubbele bofferd, in Frankrijk zijn én jongen hondjes in de buurt...parel schreef: Haha. Ik zit in Frankrijk, dus kom vooral even langs
En die smiley's staan op mijn mobiel
Ik volg nu even via tapabalk
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
- Dodo
Glitters op de kat, omdat hij aldoor kopjes geeft tegen de kerstballen 
Dodo schreef:Glitters op de kat, omdat hij aldoor kopjes geeft tegen de kerstballen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
Dat zijn wij dan helemaal oneens. Hij geeft zelf al aan waarom zijn redenering niet klopt: Wij moeten niet rekenen op Gods verborgen wil, maar met de geopenbaarde wil en onze verantwoordelijkheid. En dus moet je gewoon kijken naar wat in de lijn van de menselijke verwachting ligt.
Het is toch wel verbazend dat je uit zo'n uitgangspunt toch deze conclusie kunt trekken. Wellicht komt dat omdat de heer Van der Tang wel de nadruk legt op de geopenbaarde wil, maar niet op de menselijke verantwoordelijkheid. Anders kan ik het niet verklaren.
Het is toch wel verbazend dat je uit zo'n uitgangspunt toch deze conclusie kunt trekken. Wellicht komt dat omdat de heer Van der Tang wel de nadruk legt op de geopenbaarde wil, maar niet op de menselijke verantwoordelijkheid. Anders kan ik het niet verklaren.
Idd een mooie column waar ik het zeer mee eens ben...Ik vond het zelfs een vertroostende column vanwege wat persoonlijke omstandigheden.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Een mengsel van voorzienigheid en democratie.
Het was een onzin-column dus.
refo schreef:Een mengsel van voorzienigheid en democratie.
Blij dat jij er ook van genoten hebt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Curatorium
Was het trouwens geschreven door de GGiN student, of een ander met dezelfde achternaam? Heb de krant niet meer liggen en vraag het me zomaar af.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
Nee die is het niet, maar volgens mij wel in de familie.Curatorium schreef:Was het trouwens geschreven door de GGiN student, of een ander met dezelfde achternaam? Heb de krant niet meer liggen en vraag het me zomaar af.Wim Anker schreef:De column van van der Tang gisteren in het RD. De spijker op de kop.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«