Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
De discussie over catechisatiemethoden enz. heb ik afgesplitst: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=12145
Dan kunnen we hier verder over kleine ergernissen.
Dan kunnen we hier verder over kleine ergernissen.
Dat een simpel broodje E 5,50 en een flesje sinas E 3.00 kost, op een beurs voor jonge studenten.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Belachelijk he 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Flesje sinas kreeg ze uiteindelijk gratis, ze had een consumptiebon toegestuurd gekregen, met haar ticket.Orchidee schreef:Belachelijk he
Op zo'n zelfde event in Rotterdam was het (overvloedige) eten en drinken gratis!
Ik denk dat ik nu begrijp waarom de wegwijsbeurs is verkast naar Rotterdam.

Maar daar was het eten en drinken niet gratis, hoor. Verre daarvan.Mara schreef:Flesje sinas kreeg ze uiteindelijk gratis, ze had een consumptiebon toegestuurd gekregen, met haar ticket.Orchidee schreef:Belachelijk he
Op zo'n zelfde event in Rotterdam was het (overvloedige) eten en drinken gratis!
Volgens mijn echtgenoot scheelt het met een zakelijke beurs wel iets in welk zalencomplex het georganiseerd is en door wie.Tiberius schreef:Maar daar was het eten en drinken niet gratis, hoor. Verre daarvan.Mara schreef:Flesje sinas kreeg ze uiteindelijk gratis, ze had een consumptiebon toegestuurd gekregen, met haar ticket.Orchidee schreef:Belachelijk he
De beurzen die door v.d. Most worden georganiseerd, hebben gratis eten en drinken.
Ik weet niet wat het op de W.W. beurs kostte, ben er niet geweest.
Aangezien de jeugd weleens een broodje bij de subway koopt, weten ze goed de verschillen van de kwaliteit en de prijs daaraan gekoppeld.
Mocht je op de WW zelf ook eten meenemen Tiberius?
Volgens mij wel, ja. Ik zag mensen althans uit een zakje of broodtrommel eten, zonder dat ze met een taser bewerkt werden.Mara schreef:Mocht je op de WW zelf ook eten meenemen Tiberius?
Tiberius schreef:Volgens mij wel, ja. Ik zag mensen althans uit een zakje of broodtrommel eten, zonder dat ze met een taser bewerkt werden.Mara schreef:Mocht je op de WW zelf ook eten meenemen Tiberius?

Waarom moeten er nou van die rare afbeeldingen op (kinder)kleding staan?
We waren pas aan het shoppen en zagen leuke kleding voor onze zoon, leuk en mooi bloesje. Zegt manlief: kijk eens op de achterkant? Staat er heel groot een doodskop op.
We waren pas aan het shoppen en zagen leuke kleding voor onze zoon, leuk en mooi bloesje. Zegt manlief: kijk eens op de achterkant? Staat er heel groot een doodskop op.

Dat is zeker belachelijk Lassie.Lassie schreef:Waarom moeten er nou van die rare afbeeldingen op (kinder)kleding staan?
Mijn vriendin ging met haar zoon (17 jaar) winkelen, de verkoopster kwam met een T shirt aan, met een afbeelding van een vrouw in een piepkleine bikini op de voorkant.
Op de reformatorische school werd dit ook in de kledingregels gevraagd, kledingstukken met dergelijke opdrukken niet aan te trekken.
- Dodo
De hond die de groente voor de cavia's opeet 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Wees blij dat dat beest de Cavia niet opgegeten heeft.Dodo schreef:De hond die de groente voor de cavia's opeet

Kleine ergernissen [3]
Mmm, kleintje maar: De Roddelcircuits
Het lijkt wel alsof een jongen, die net een beetje aan het opklimmen is uit een heel diep dal in zijn leven, door sommige (lees: heel veel) mensen, tegengehouden wordt om zijn leven te beteren. :s
Opvallend is dat heel veel van die mensen uit de 'zware kerken' komen. Ik moet er ook meteen bij vertellen dat er ook nog ouderlingen zijn die wel voor zulke jongens vechten. Gelukkig.
Het lijkt wel alsof een jongen, die net een beetje aan het opklimmen is uit een heel diep dal in zijn leven, door sommige (lees: heel veel) mensen, tegengehouden wordt om zijn leven te beteren. :s
Opvallend is dat heel veel van die mensen uit de 'zware kerken' komen. Ik moet er ook meteen bij vertellen dat er ook nog ouderlingen zijn die wel voor zulke jongens vechten. Gelukkig.
De "kerstgekte" waarin alles de “perfecte” kleur, de “perfecte” geur, het “perfecte” uiterlijk etc. moet hebben.
En niet te vergeten wat we allemaal "moeten" eten die 1/2 dagen.
En niet te vergeten wat we allemaal "moeten" eten die 1/2 dagen.