Kleine ergernissen [3]
Re: Kleine ergernissen [3]
Heel apart. En wat doet de kerkenraad daar dan aan?
Hoe langzamer ze zingen, des te harder rijden zeejvl schreef:Op de Veluwe wordt nogal graag gepronkt met de auto, ook al wonen ze maar een kilometer of minder van de kerk vandaan.
Wat ook nog gepaard gaat in een onderlinge wedstrijd om zoveel mogelijk verkeersovertredingen te maken, zeker aangaande snelheid, soms meer als het dubbele van de toegestane.
Tot zover mijn ergenis ;-)

~~Soli Deo Gloria~~
Is dat wetenschappelijk te onderbouwen?Hendrikus schreef:Hoe langzamer ze zingen, des te harder rijden zeejvl schreef:Op de Veluwe wordt nogal graag gepronkt met de auto, ook al wonen ze maar een kilometer of minder van de kerk vandaan.
Wat ook nog gepaard gaat in een onderlinge wedstrijd om zoveel mogelijk verkeersovertredingen te maken, zeker aangaande snelheid, soms meer als het dubbele van de toegestane.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
...ik proef hier enige frustratie.......misschien psychologische hulp zoeken?Hendrikus schreef:Hoe langzamer ze zingen, des te harder rijden zeejvl schreef:Op de Veluwe wordt nogal graag gepronkt met de auto, ook al wonen ze maar een kilometer of minder van de kerk vandaan.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
In ieder geval kan ik me een extreme dominee herinneren die in de krant zei "Het ambt bedwingt mijn rechtervoet". En dat is niet zo'n best teken want het ging niet om het ambt van alle gelovigen.
Dus ik vrees dat het vooroordeel niet geheel onjuist is.
Dus ik vrees dat het vooroordeel niet geheel onjuist is.
Ontroerend, die Huismannische bewogenheidhuisman schreef: ...ik proef hier enige frustratie.......misschien psychologische hulp zoeken?

~~Soli Deo Gloria~~
Ik kan je de hand geven! Ik weer er alles van...Hendrikus schreef:Ontroerend, die Huismannische bewogenheidhuisman schreef: ...ik proef hier enige frustratie.......misschien psychologische hulp zoeken?
Mensen die topics vullen met non-argumentatie. 

Pascal: Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. ('Het hart heeft zijn redenen die de rede niet kent').Posthoorn schreef:Mensen die topics vullen met non-argumentatie.
Vagari schreef:Pascal: Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. ('Het hart heeft zijn redenen die de rede niet kent').Posthoorn schreef:Mensen die topics vullen met non-argumentatie.

De bril geeft al een indruk van grote wijsheid... Of de grootte dier bril daar nog iets toe bijdraagt kanVagari schreef:Pascal: Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. ('Het hart heeft zijn redenen die de rede niet kent').Posthoorn schreef:Mensen die topics vullen met non-argumentatie.
ik zo niet beoordelen.
De gigantische taalfout voorop de Daniel (en verderop in het blad de titel van een artikel)
- FlyingEagle
Deze week is er geen Daniël
Juist, DIA, laat u maar niet voor de gek houden door die grote bril.-DIA- schreef:De bril geeft al een indruk van grote wijsheid... Of de grootte dier bril daar nog iets toe bijdraagt kanVagari schreef:Pascal: Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. ('Het hart heeft zijn redenen die de rede niet kent').Posthoorn schreef:Mensen die topics vullen met non-argumentatie.
ik zo niet beoordelen.
Dat moest toch niet mogen...refo schreef:De gigantische taalfout voorop de Daniel (en verderop in het blad de titel van een artikel)
~~Soli Deo Gloria~~