Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
HBO-master
woensdag of donderdag?
woensdag of donderdag?
- Niet meer zo actief -
Doe maar woensdagMannetje schreef:HBO-master
woensdag of donderdag?
Koffie of thee?
(mag ieder merk zijn)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Welke van de twee kies je? (spelletje)
Thee (want koffie is een verslaving-DIA- schreef:
Koffie of thee?
(mag ieder merk zijn)

Doof of blind?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Thee is ook verslavend
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Liefst allebei niet natuurlijk, maar ik denk dan toch blind.
Paalmberijming 1773 of 1968?
Psalmberijming 1773ejvl schreef:Liefst allebei niet natuurlijk, maar ik denk dan toch blind.
Ik kan niet laten om nog even over blind of doof mijn mening te geven: ik persoonlijk zou het erger vinden om nooit meer of nooit, als je blind bent vanaf de geboorte, de seizoenen, de natuur en het weer niet meer te zien, met gebarentaal en lezen en schrijven kom je toch al een heel eind.
Ik weet het

AH of JUMBO?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Maar als doof zijnde heb je niet de schoonheid van muziek....Orchidee schreef:Psalmberijming 1773ejvl schreef:Liefst allebei niet natuurlijk, maar ik denk dan toch blind.
Ik kan niet laten om nog even over blind of doof mijn mening te geven: ik persoonlijk zou het erger vinden om nooit meer of nooit, als je blind bent vanaf de geboorte, de seizoenen, de natuur en het weer niet meer te zien, met gebarentaal en lezen en schrijven kom je toch al een heel eind.
Ik weet het![]()
AH of JUMBO?
Blind--> Bijbel niet meer lezenejvl schreef:Maar als doof zijnde heb je niet de schoonheid van muziek....Orchidee schreef:Psalmberijming 1773ejvl schreef:Liefst allebei niet natuurlijk, maar ik denk dan toch blind.
Ik weet het![]()
AH of JUMBO?
Doof--> Geen preken meer beluisteren
JumboOrchidee schreef:Psalmberijming 1773ejvl schreef:Liefst allebei niet natuurlijk, maar ik denk dan toch blind.
Ik weet het![]()
AH of JUMBO?
Rummikub of Triominos?
- Niet meer zo actief -
Rummikub
Arabica of Robusta koffiebonen?
Arabica of Robusta koffiebonen?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De Volkskrant.
De "Wachter" of de "Wekker" ?
De Wachter uiteraard!Gerson schreef:De Volkskrant.
VVD of D66?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
VVD!
KPN of Vodafone?
KPN of Vodafone?
Wat is eigenlijk de bedoeling van dit idioote onderwerp?