Welke van de twee kies je? (spelletje)
Re: Welke van de twee kies je? (spelletje)
Wat is het verschil?
Qua inhoud niets.Forummer schreef:Wat is het verschil?

Het gaat om de schrijf/zeg- wijze.
Chocola, dan ben je eerder uitgesproken en kun je eerder gaan eten. 
Duits of Frans?

Duits of Frans?
- Niet meer zo actief -
Re: Re : Welke van de twee kies je? (spelletje)
Frans
Timmermans of Koenders?
Timmermans of Koenders?
Timmermans uiteraard. Koenders kan het niveau van Timmermans niet overtreffen.Marc_44 schreef:Frans
Timmermans of Koenders?
Afscheiding 1834 of Vereniging 1907
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
1892Luther schreef:Timmermans uiteraard. Koenders kan het niveau van Timmermans niet overtreffen.Marc_44 schreef:Frans
Timmermans of Koenders?

Hahahahaha!Auto schreef:1892Luther schreef:Timmermans uiteraard. Koenders kan het niveau van Timmermans niet overtreffen.Marc_44 schreef:Frans
Timmermans of Koenders?
Maar omdat je vals speelt, krijg jij een gewetensvraag:
In de eredienst: [vrouw in een broek mét hoed] of [vrouw in een rok zónder hoed]
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ho vriend ik speel niet mee, ik geef alleen aan dat 1892 toch wat belangrijker is dan 1907Luther schreef:Hahahahaha!Auto schreef:1892Luther schreef:Timmermans uiteraard. Koenders kan het niveau van Timmermans niet overtreffen.Marc_44 schreef:Frans
Timmermans of Koenders?
In de eredienst: [vrouw in een broek mét hoed] of [vrouw in een rok zónder hoed]

Nee, niks ervan, jij moet nu kiezen!Auto schreef:Ho vriend ik speel niet mee, ik geef alleen aan dat 1892 toch wat belangrijker is dan 1907Luther schreef:Hahahahaha!Auto schreef:1892Luther schreef:Afscheiding 1834 of Vereniging 1907
Luther schreef:[
Hahahahaha!
Nou vooruit, het 2e komt bij ons niet voor en het eerste komt wel voor
dus dan maar het eerste (er liggen namelijk reserve petten bij ons in de kerk, in diverse practische kleuren, gemaakt door Helma)
Speciaal in de categorie Luther
Hebreeuws of Grieks
Hebreeuws!Auto schreef:Luther schreef:[
Hahahahaha!
Nou vooruit, het 2e komt bij ons niet voor en het eerste komt wel voor
dus dan maar het eerste (er liggen namelijk reserve petten bij ons in de kerk, in diverse practische kleuren, gemaakt door Helma)
Speciaal in de categorie Luther
Hebreeuws of Grieks
Maar ik wil dit spelletje niet verstoren, dus nu weer een normale keuze:
zand of grint
Uhh, zijn het geen baretten Auto?Auto schreef:
(er liggen namelijk reserve petten bij ons in de kerk, in diverse practische kleuren, gemaakt door Helma)
Deze dus:

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Uhh, zijn het geen baretten Auto?Auto schreef:
(er liggen namelijk reserve petten bij ons in de kerk, in diverse practische kleuren, gemaakt door Helma)
Speciaal in de categ
Deze dus:

Ja dat zijn ze, maar als een dame om een pet vraagt, dan krijgt ze deze dus en ze zijn er mee tevreden

LatijnsMannetje schreef:Hebreeuws
Latijn of Italiaans?
Hoed of baret?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!