De schilders die hier geschilderd hebben, wachten nooit zolang, hooguit een dag.
Op het doosje staat het. Ik geloof doosjes altijd maar, om rampen te voorkomen. Gebruikten jullie schilders wel stopverf, geen siliconenkit?Orchidee schreef:![]()
![]()
Is dat zo?
De schilders die hier geschilderd hebben, wachten nooit zolang, hooguit een dag.
Ik weet niet of dit altijd siliconenkit is, er zijn verschillende soorten nl.Zita schreef:Op het doosje staat het. Ik geloof doosjes altijd maar, om rampen te voorkomen. Gebruikten jullie schilders wel stopverf, geen siliconenkit?Orchidee schreef:![]()
![]()
Is dat zo?
Ik ben wel benieuwd wat zo'n callcentermedewerker zegt nadat hij je anderhalf uur in de wacht heeft laten staan. Gewoon 'dank u voor het wachten'?DDD schreef:Geen idee. Ik heb gevraagd of het bereik daar goed was. Eventueel zouden ze het contract kunnen opzeggen, dan ga ik weer naar een andere.
O dat heb ik met mijn T mobile.DDD schreef:Dat kun je wel zeggen. Hij heeft vaker geen dan wel bereik bij mij in huis. Gelukkig heb ik een vaste telefoon om naar door te schakelen, en een onbeperkt abonnement, zodat de kosten niet de pan uit rijzen.
Uhh, ideaal toch?Orchidee schreef:Een rondom glazen douchecabine