Is dit niet iets voor je Mara?
Zo noemen die mensen het zelf, in de volksmond zogezegd.Dodo schreef:De bondsrichting van de Hervormde kerk???Mara schreef:O mensen, dom. Ik heb het verkeerd begrepen. Het is niet Hersteld, maar Hervormde Bond.![]()
Het betreft een vroegere klasgenoot van mijn dochter en deze mensen zijn onlangs na een verhuizing overgegaan tot de bondsrichting van de Hervormde kerk.
@Anker: bedankt voor de tip, maar ik denk dat ik mijn zoektocht enigszins moet aanpassen.
Als je binnen de PKN wil blijven één van deze boeken.Mara schreef:O mensen, dom. Ik heb het verkeerd begrepen. Het is niet Hersteld, maar Hervormde Bond.![]()
Het betreft een vroegere klasgenoot van mijn dochter en deze mensen zijn onlangs na een verhuizing overgegaan tot de bondsrichting van de Hervormde kerk.
@Anker: bedankt voor de tip, maar ik denk dat ik mijn zoektocht enigszins moet aanpassen.
Ik heb even gekeken en ik geloof dat dit een hele goede tip is!Hendrik de 3de schreef:
Wat is het toch fijn, als iemand een vraag krijgt en er dan een conclusie aan verbindt.refo schreef:Een vroegere klasgenoot van je dochter...
Hoe lang regel jij alles nog voor ze? Laat ze fijn zelf wat geven. Of niets. Er bij zijn is meestal voldoende.
Inderdaad! Ik heb hem ook gehad voor mijn belijdenis.Mara schreef:Ik heb even gekeken en ik geloof dat dit een hele goede tip is!Hendrik de 3de schreef:
Bedankt Hendrik3
Ik denk dat ik het in het engels heb, is dat ook goed?Johann Gottfried Walther schreef:Ik zoek niet een boek, maar een preek.
Over 2 Kor13v5 van Thomas Boston.
Als je hem vertaalt.Auto schreef:Ik denk dat ik het in het engels heb, is dat ook goed?Johann Gottfried Walther schreef:Ik zoek niet een boek, maar een preek.
Johann Gottfried Walther schreef:Als je hem vertaalt.Auto schreef:Ik denk dat ik het in het engels heb, is dat ook goed?Johann Gottfried Walther schreef:Ik zoek niet een boek, maar een preek.
Een helpende hand - Ds. A. ElshoutMannetje schreef:Weet iemand een boek met bemoedigingen oid voor mensen die kampen met een depressie?
En een boek voor mensen die te maken hebben met mensen die kampen met een depressie?
Bedoel je een doe het zelf boek?Mannetje schreef:Weet iemand een boek met bemoedigingen oid voor mensen die kampen met een depressie?
En een boek voor mensen die te maken hebben met mensen die kampen met een depressie?