Waar denk je op dit moment aan? [3]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [3]
De ontzettend mooie VBC-week die ik gehad heb.
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
- JolandaOudshoorn
De komende familiereis (in mei 2015) naar Israel.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Familiereis? toe maar... wel mooi! 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
"De Gazastrook"
"Irak"
"Het ebolavirus"
"De Oekraine"
Enz.
De wereld bloed aan alle kanten
"Irak"
"Het ebolavirus"
"De Oekraine"
Enz.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
En hoe was je gezinskampweek, die was voor de VBC-week toch?parel schreef:De ontzettend mooie VBC-week die ik gehad heb.
Er is zoveel ellende dat Syrië inmiddels vergeten lijkt te zijn, gisteren stond er niets over in het RD...Orchidee schreef:"De Gazastrook"
"Irak"
"Het ebolavirus"
"De Oekraine"
Enz.
Je hebt gelijk, er is zoveel ellende... Groot, dan staat het in de krant. Maar ook klein.
- Niet meer zo actief -
Het is dit jaar echt geen komkommertijd in de media.Mannetje schreef:Er is zoveel ellende dat Syrië inmiddels vergeten lijkt te zijn, gisteren stond er niets over in het RD...Orchidee schreef:"De Gazastrook"
"Irak"
"Het ebolavirus"
"De Oekraine"
Enz.
Je hebt gelijk, er is zoveel ellende... Groot, dan staat het in de krant. Maar ook klein.

En ook het kleine leed niet te vergeten, wat dan een paar regeltjes krijgt in de krant.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Klopt! Die was ook ontzettend mooi.Terri schreef:En hoe was je gezinskampweek, die was voor de VBC-week toch?parel schreef:De ontzettend mooie VBC-week die ik gehad heb.
Alleen door de VBC-week wat naar de achtergrond geduwd.
Maar beide weken had ik niet willen missen...
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met mensen die afgelopen week en deze week in Nederland op een camping staan.
Ach welnee, die mensen hebben na hun vakantie tenminste verhalen om te vertellen.
"Hoe was het op camping?"
"Regen, regen, regen. En dan die wind? Iedere dag konden we alles uitwringen."
Dat is toch weer iets anders dan ieder jaar:
"Geweldig weer, lekker geluierd voor de tent."
"Hoe was het op camping?"
"Regen, regen, regen. En dan die wind? Iedere dag konden we alles uitwringen."
Dat is toch weer iets anders dan ieder jaar:
"Geweldig weer, lekker geluierd voor de tent."
- Niet meer zo actief -
Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben, je kiest daar zelf voorZita schreef:Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met mensen die afgelopen week en deze week in Nederland op een camping staan.

Ik heb daar ook geen medelijden mee. Ik heb in een grijs verleden gekampeerd, ging paar keer goed, toen vriendin en ik snachts opeens lagen te dobberen op ons luchtbedje, hebben we de boel zo goed en zo kwaad mogelijk ingepakt en zijn smorgens bij het krieken van de dag vertrokken. Kamertje in een pensionnetje geboekt, tent aan de wilgen gehangen, voorgoed. (niet letterlijk)
Je week "uitzitten" op een kletsnette camping, met dreinende kinderen, lijkt mij een nachtmerrie. Op naar huis dan.

Je week "uitzitten" op een kletsnette camping, met dreinende kinderen, lijkt mij een nachtmerrie. Op naar huis dan.
Je kiest niet voor zoveel regen. Een buitje is wel leuk, als je de volgende dag alles weer kunt laten drogen. Maar bij deze vooruitzichten is de enige optie inpakken en wegwezen. Dat is toch wel een beetje sneu.Orchidee schreef:Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben, je kiest daar zelf voorZita schreef:Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met mensen die afgelopen week en deze week in Nederland op een camping staan.
Meer sneu vind ik het als je vanwege een ongeval of ziekte eerder naar huis moet.Zita schreef:Je kiest niet voor zoveel regen. Een buitje is wel leuk, als je de volgende dag alles weer kunt laten drogen. Maar bij deze vooruitzichten is de enige optie inpakken en wegwezen. Dat is toch wel een beetje sneu.Orchidee schreef:Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben, je kiest daar zelf voorZita schreef:Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met mensen die afgelopen week en deze week in Nederland op een camping staan.
In Holland kun je dit verwachten, dit is toch niet de eerste verregende zomer?
Paar jaar geleden reden we 1200 kilometer zuidwaarts, 14 dagen regen en wind gehad.

Inderdaad, het kan altijd afschuwelijker.Mara schreef:Meer sneu vind ik het als je vanwege een ongeval of ziekte eerder naar huis moet.Zita schreef:Je kiest niet voor zoveel regen. Een buitje is wel leuk, als je de volgende dag alles weer kunt laten drogen. Maar bij deze vooruitzichten is de enige optie inpakken en wegwezen. Dat is toch wel een beetje sneu.Orchidee schreef:Daar hoef je echt geen medelijden mee te hebben, je kiest daar zelf voorZita schreef:Ik heb nu toch wel een beetje medelijden met mensen die afgelopen week en deze week in Nederland op een camping staan.
In Holland kun je dit verwachten, dit is toch niet de eerste verregende zomer?
Paar jaar geleden reden we 1200 kilometer zuidwaarts, 14 dagen regen en wind gehad.