Kleine ergernissen [3]

Orchidee

Re: Kleine ergernissen

Bericht door Orchidee »

:oO Kan jij nog kleding voor je kinderen meenemen zonder dat ze het zelf gezien hebben @Mara :quoi
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef::oO Kan jij nog kleding voor je kinderen meenemen zonder dat ze het zelf gezien hebben @Mara :quoi
Ja en ik hoef zelden te ruilen. :)
Maar ik neem het alleen mee als het geruild mag worden hoor, want soms past het niet (goed).
Mijn dochter maakt lange studiedagen momenteel, dus ze heeft weinig gelegenheid om te gaan winkelen.
Ze bestelt wel eens iets op internet, maar we merken zelf dat je toch de echte voordeeltjes in de winkels ziet.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Leuk! hier gaat die vlieger niet meer op, mijn dochters hebben beiden een uitgesproken eigen smaak en zoeken het liever zelf uit ;)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:Leuk! hier gaat die vlieger niet meer op, mijn dochters hebben beiden een uitgesproken eigen smaak en zoeken het liever zelf uit ;)
Ze heeft deze winter met een paar vriendinnen een kleding- en stijladvies gekregen, zo'n middag met vriendinnen, weet je wel? ;)
Dan is het al een stuk eenvoudiger geworden. Niet dat het bindend is, maar je gaat wel anders, gerichter zoeken.
Mijn kinderen hebben ook zeker een geheel eigen smaak, dus als ik iets mee zou nemen dat daarbuiten valt, heb ik pech.
Mijn zoon was laatst in een grote kledingzaak in Amsterdam, waar een bijdehandte verkoopster zag dat hij een zomertype was.
Ze kwam met kleurtjes aan, die hij zelf nooit gezocht zou hebben, maar wel heel erg leuk vond meteen.
Dus toen hij met zijn volle tas thuis kwam, was ik ook erg verrast. :)
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Iedere instantie die je aan de telefoon hebt, stuurt tegenwoordig via de mail een enquête over de kwaliteit van het gesprek. Ook als je maar een minuut belt over het opzeggen van een abonnement. En o wee als je het vertikt de enquête in te vullen. Dan krijg je gerust twee herinneringen.
Lassie

Bericht door Lassie »

Een uur in de wachtkamer zitten met een kind dat je wakker heb moeten maken omdat je anders te laat zou komen.
:bobo
Mara

Bericht door Mara »

Lassie schreef:Een uur in de wachtkamer zitten met een kind dat je wakker heb moeten maken omdat je anders te laat zou komen.
:bobo
O ja, dat is zeker balen.
Bleef zoonlief wel rustig? :)
Lassie

Bericht door Lassie »

Nee, helaas en we zijn ook niet wat opgeschoten want hij gilde alles bij elkaar. Arme kind. Dus we hebben er voor niks zo lang gezeten.
Lassie

Bericht door Lassie »

Vuurwerk, hebben sommige mensen nou echt niet door wat zoiets met kleine kinderen doet? :banghead
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Lassie schreef:Vuurwerk, hebben sommige mensen nou echt niet door wat zoiets met kleine kinderen doet? :banghead
Voetbalfanaten in ieder geval niet, zo te horen. :nonnon
WimA

Bericht door WimA »

Een PKN ouderling in Gouda die wist te melden in het RD van afgelopen zaterdag dat de PKN en de Moskee ten diepste hetzelfde fundament hebben.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Ze staan allebei in het veen daar in Gouda, maar dat zal hij niet bedoeld hebben.
- Niet meer zo actief -
-DIA-

Bericht door -DIA- »

WimA schreef:Een PKN ouderling in Gouda die wist te melden in het RD van afgelopen zaterdag dat de PKN en de Moskee ten diepste hetzelfde fundament hebben.
Als we echt eerlijk zijn en we hebben een beetje zelfkennis... Dan zouden we de PKN en de moskee
dan niet moeten uitbreiden met onszelf erbij ingesloten? Dan weet je dat we allen van nature op dat
zelfde fundament in de wereld staan.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Curatorium

Bericht door Curatorium »

Dat bejaarden door de predikant/kerkenraad gedwongen wordt om naar een bejaardentehuis van eigen signatuur te gaan.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Curatorium schreef:Dat bejaarden door de predikant/kerkenraad gedwongen wordt om naar een bejaardentehuis van eigen signatuur te gaan.
Zit het probleem in het gedwongen naar een bejaardenhuis worden of het gedwongen worden naar een bejaardenhuis van eigen signatuur?
Gesloten