Laatst gekochte boeken
- Dodo
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Onlangs gekocht en gelezen: Eb, door Rebekka Bremmer.
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het laat wel veel vragen achter. Deels boeiend, deels ook langdradig (dat getut met dat kleinkind).
En waarom moet de dominee nou weer zo'n zwarte zeurpiet zijn?
Heeft iemand hier het gelezen?
Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het laat wel veel vragen achter. Deels boeiend, deels ook langdradig (dat getut met dat kleinkind).
En waarom moet de dominee nou weer zo'n zwarte zeurpiet zijn?
Heeft iemand hier het gelezen?
Je kunt misschien nog planken/ kasten in jullie slaapkamer hangen/ zettenhuisman schreef:Dan moeten eerst de twin-dochters naar zolder.Auto schreef:Er is toch weer ruimte gekomen sinds huismandochter het huis uit is?huisman schreef:zachtjes praten over boeken(kasten) anders wordt huisvrouw wanhopig........ssssstOrchidee schreef:Jou laatst gekochte boekenkast is zeker heel groot @Huisman?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De slaapkamer is nu al meer een bibliotheek dan een slaapkamer....en zondag vaderdag....boekenbonnenhenriët schreef:
Je kunt misschien nog planken/ kasten in jullie slaapkamer hangen/ zetten

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
mhhhhuisman schreef:De slaapkamer is nu al meer een bibliotheek dan een slaapkamer....en zondag vaderdag....boekenbonnenhenriët schreef:
Je kunt misschien nog planken/ kasten in jullie slaapkamer hangen/ zetten
Ik zou never een boekenbon geven, maar zou een bon geven voor een dierentuin oid, papa gaat een dagje met de kids uit

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
@Huisman bewaar jij alle boeken die je hebt gekocht in de loop der jaren? Doe jij niet aan selecteren?
Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,Coosje schreef:@Huisman bewaar jij alle boeken die je hebt gekocht in de loop der jaren? Doe jij niet aan selecteren?
hij zijn boeken selecteerde. Wat er niet bij door kon, hoe kostbaar op zich ook, werd verbrand in de
open haard. Over radicaliteit gesproken...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
1. Ik selecteer al bij het kopen.-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,Coosje schreef:@Huisman bewaar jij alle boeken die je hebt gekocht in de loop der jaren? Doe jij niet aan selecteren?
hij zijn boeken selecteerde. Wat er niet bij door kon, hoe kostbaar op zich ook, werd verbrand in de
2. Ik heb geen open haard.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik heb ook geen open haard. En daar zit ik ook niet op te wachten. Maar ik geef toe: het aantal boeken loopt wel de spuigaten uit....huisman schreef:1. Ik selecteer al bij het kopen.-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,Coosje schreef:@Huisman bewaar jij alle boeken die je hebt gekocht in de loop der jaren? Doe jij niet aan selecteren?
2. Ik heb geen open haard.
- Dodo
Dan ben je er ook af (als je de uitdrukking letterlijk neemt - woon je op een boot?)dennis schreef:
Ik heb ook geen open haard. En daar zit ik ook niet op te wachten. Maar ik geef toe: het aantal boeken loopt wel de spuigaten uit....
Ik heb dat ook gelezen van een mens uit Rijssen, dus misschien hebben we het wel over dezelfde ;-)-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,
Alleen ging hij mijns inziens te ver door alle niet-theologische boeken weg te doen, ook alle romans, terwijl die lang niet allemaal verkeerd hoeven te zijn.
Nee dit is niet in het openbaar gebeurd, dan de aandacht wel op de persoon gericht worden.ejvl schreef:Ik heb dat ook gelezen van een mens uit Rijssen, dus misschien hebben we het wel over dezelfde ;-)-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,
Alleen ging hij mijns inziens te ver door alle niet-theologische boeken weg te doen, ook alle romans, terwijl die lang niet allemaal verkeerd hoeven te zijn.
Dat is bij degene waar ik over spreek geenszins het geval. Het is gebeurd in de beslotenheid
van 4 muren.
-
OnlineFlyingEagle
-DIA- schreef:Nee dit is niet in het openbaar gebeurd, dan de aandacht wel op de persoon gericht worden.ejvl schreef:Ik heb dat ook gelezen van een mens uit Rijssen, dus misschien hebben we het wel over dezelfde ;-)-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,
Dat is bij degene waar ik over spreek geenszins het geval. Het is gebeurd in de beslotenheid
van 4 muren.
Het staat nu wel op het world wide web...
Dan moet jij dat zelf geweest zijn, maar dan is het nu niet meer in de beslotenheid.-DIA- schreef:Nee dit is niet in het openbaar gebeurd, dan de aandacht wel op de persoon gericht worden.ejvl schreef:Ik heb dat ook gelezen van een mens uit Rijssen, dus misschien hebben we het wel over dezelfde ;-)-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,
van 4 muren.
Nee, er bestaat ook iets van een vertrouwelijk gesprek.refo schreef:Dan moet jij dat zelf geweest zijn, maar dan is het nu niet meer in de beslotenheid.-DIA- schreef:Nee dit is niet in het openbaar gebeurd, dan de aandacht wel op de persoon gericht worden.ejvl schreef:Ik heb dat ook gelezen van een mens uit Rijssen, dus misschien hebben we het wel over dezelfde ;-)-DIA- schreef:Soms is selecteren en opruimen goed. Ik ken een mens, die toen hij nader van Boven werd onderwezen,
van 4 muren.
Ik wil verder geen naam noemen, en misschien ben in hier weer te open geweest.
Het zou kunnen.
Ha, nee ik woon niet op een boot. Ik had het meer over de stroom van boeken die elk jaar bij mijn verzameling komt...Dodo schreef:Dan ben je er ook af (als je de uitdrukking letterlijk neemt - woon je op een boot?)dennis schreef:
Ik heb ook geen open haard. En daar zit ik ook niet op te wachten. Maar ik geef toe: het aantal boeken loopt wel de spuigaten uit....