Dat weet ik wel zekerhelma schreef:sommige dingen zal ik denk ik nooit begrijpen
Wist je dat...
- jakobmarin
Re: Wist je dat........[7]
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Dank jullie wel voor de felicitaties en hartelijke woorden, het was een fijne dag! 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.
...van dat je naar de Pelgrimsvaderkerk gaat?helma schreef:sommige dingen zal ik denk ik nooit begrijpen
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
Maar welkom in de stad, misschien kom ik je wel weer in een boekwinkeltje ergens tegen...
He, Jongere, de klassieke fout: Helma is met een hoofdletterJongere schreef:He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.![]()
Maar welkom in de stad, misschien kom ik je wel weer in een boekwinkeltje ergens tegen...
Niettemin: Delfshaven is een mooi stukje Rotjeknor.
~~Soli Deo Gloria~~
Wij het motorhome klaarmaken voor het seizoen!! Je hoort nog van ons!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een deel van mijn postings verdwenen is...
Mijn teller stond ergens rond de 10.300 en thans op 9979.
Rarara....
Rarara....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Rarara....
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...
Ah, zal het onthoudenJongere schreef:He, helma, de klassieke fout: het is Pelgrimvaderskerk.helma schreef:Morgen dagje Rotterdam. Te gast bij onze zoon en schoondochter.
's Morgens kerken in de Pelgrimsvaderkerk.![]()
Prachtige kerk trouwens.
En helaas...geen boekwinkels gezien vandaag. Volgende keer beter.
Die anti-JSF postings van jou heb ik laten verwijderenLuther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Rarara....
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Er is wat geswifferd op het prikbord.Luther schreef:Een deel van mijn postings verdwenen is...
Rarara....
Dat ook, maar dat betrof voornamelijk hele oude topics.
Daarnaast heb ik de berichtentellers opnieuw laten synchroniseren. Daardoor worden de verwijderde postings niet meer mee geteld.
Daarnaast heb ik de berichtentellers opnieuw laten synchroniseren. Daardoor worden de verwijderde postings niet meer mee geteld.
... je hier hele mooie preken etc. kan vinden: http://www.iclnet.org/pub/resources/text/nederlandse/ ....
de meldingen komen nu binnen via een emailadres van tiberius....