Gefelie [2]
Re: Gefelie [2]
Tiberius, gefeliciteerd met je promotie! 

Hm, het is eerder een degradatie...
Ik heb nu toegang tot een konijnenhok aan tabjes, knopjes en vinkjes om wat zaken aan te passen.
Ik heb nu toegang tot een konijnenhok aan tabjes, knopjes en vinkjes om wat zaken aan te passen.
Wel handig, dat je nu snel kunt reageren... Alhoewel dat misschien ook weer nadelen kan hebben... Onnadenkend of te snel en slecht onderbouwend reageren...
Leuk. Dan wil ik Helma feliciteren met haar "gezinsuitbreiding".
Ik kan geen smiley plaatsen. Jammer.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ha ja, we zijn er erg blij mee! Uit ons hart is ze nooit geweest en ze heeft haar plek gelijk weer helemaal ingenomenMara schreef:Leuk. Dan wil ik Helma feliciteren met haar "gezinsuitbreiding".

Dan nog maar een keer, met een blommetjehelma schreef:Ha ja, we zijn er erg blij mee! Uit ons hart is ze nooit geweest en ze heeft haar plek gelijk weer helemaal ingenomenMara schreef:Leuk. Dan wil ik Helma feliciteren met haar "gezinsuitbreiding".

Deze gezinsuitbreiding is wat minder...pijnlijk, zullen we maar zeggen.

Maar wordt het dan binnenkort uitvliegen, of duurt dat nog effies?
Is er nu een vacature bij de moderators ? Zo ja hier mijn voordracht : Anker Anker Anker Anker Anker !!!Tiberius schreef:Hm, het is eerder een degradatie...
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik mis Anker op Facebook. Vooral z'n mooie boekenkast.huisman schreef:Is er nu een vacature bij de moderators ? Zo ja hier mijn voordracht : Anker Anker Anker Anker Anker !!!Tiberius schreef:Hm, het is eerder een degradatie...

@MarthaMartha, van harte!
- MarthaMartha
Dank je wel!Zita schreef:@MarthaMartha, van harte!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Veeeeeeels te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Martha Martha !!
Toch nooit te laat. Gefeliciteerd!!gertje schreef:Veeeeeeels te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd Martha Martha !!
Gefeliciteerd, Afgewezen.
Afgewezen: mijn hartelijke felicitaties.
Een gezegend nieuw levensjaar toegewenst.
Een gezegend nieuw levensjaar toegewenst.

Afgewezen:

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!