James Kennedy hoogleraar VU

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12200
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

James Kennedy hoogleraar VU

Bericht door Herman »

En wat vinden we van de oratie van deze vernederlandste Amerikaan?

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=89295
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12200
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Tsjonge, het RD heeft een complete pagina weggegooid? Heeft niemand het gelezen? Hij heet notabene Kennedy!!! Grote Amerikaanse heldennaam bestaat er bijna niet.

Dit valt me nu weer echt tegen van de forumleden.
Gebruikersavatar
ndonselaar
Berichten: 3105
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:34
Contacteer:

Bericht door ndonselaar »

Hoi Herman,

In elk geval heb ik het wel gelezen.

Groet,
In necessariis unitatem custodiant, in non necessariis libertatem, in utrisque prudentiam et charitatem, in omnibus conscientiam inoffensam in diem Domini
bjdendekker

Bericht door bjdendekker »

't is anders wel een heel ander soort Kennedy dan de bekende familie. Gelukkig maar.

Ik lees altijd zijn rubriek in het ND, pas schreef hij een artikel in het CU-blad Handschrift. Hele fijne christen, die Kennedy.
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door bjdendekker
't is anders wel een heel ander soort Kennedy dan de bekende familie. Gelukkig maar.

Ik lees altijd zijn rubriek in het ND, pas schreef hij een artikel in het CU-blad Handschrift. Hele fijne christen, die Kennedy.
Omdat hij in het ND schrijft wordt hij nu ook bij het RD publiek geïntroduceerd om de overgang wat te versoepelen, zie ook dit topic

[Aangepast op 12/3/04 door Egbert]
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12200
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Bericht door Herman »

Maar niemand vind dus de beschouwing van Kennedy zodanig dat hij/zij er van op zijn kop staat.
Ik ook niet, maar ik vond het heel boeiend hoe hij keek naar de burgerlijke deugden in Nederland, of beter, de afwezigheid daarvan. Al met al, een aanwinst voor het Nederlandse maatschappelijke debat.
Plaats reactie