http://hertog.nl/artikel/9789033126048/ ... van-Mozes/JolandaOudshoorn schreef:Dat boek zou ik ook wel willen hebben.helma schreef:Laatst gekregen boek
Klik op [Winkelwagen]
http://hertog.nl/artikel/9789033126048/ ... van-Mozes/JolandaOudshoorn schreef:Dat boek zou ik ook wel willen hebben.helma schreef:Laatst gekregen boek
Beide boeken zijn erg mooi om te lezen. Heb ze ook allebei in m'n bezit.Cremar schreef:![]()
Ik heb het boek van Ben Hobrink zelf gekocht en die van Corrie ten Boom gekregen. Ik ben benieuwd
Toe maar! Jij hebt wat te doen...refo schreef:Atlas van de geschiedenis
Dr Anthonie Vos - Johannes Duns Scotus
Dr HM v Nes - De nieuwe mystiek
Ad v Liempt - Na de bevrijding
WG vd Hulst - 7 delen In de Soete Suikerbol
Augustinus - De Stad Gods
In de Stad ter Goude
Dagboek van Ryle over Johannes
De nieuwe katechismus (in opdracht v/d bisschoppen van Nederland)
Nooit gehad of niet bewaard?refo schreef: WG vd Hulst - 7 delen In de Soete Suikerbol
Alleen van Liempt bij de boekhandel.dennis schreef:Toe maar! Jij hebt wat te doen...refo schreef:Atlas van de geschiedenis
In de Stad ter Goude
Ja, de spoeling was erg dun deze keer.refo schreef:.... en de rest gered van de brandstapel.
De laatste waarschijnlijk van de beeldenstorm?refo schreef:Alleen van Liempt bij de boekhandel.dennis schreef:Toe maar! Jij hebt wat te doen...refo schreef:Atlas van de geschiedenis
In de Stad ter Goude
De Soete Suikerbol op de rommelmarkt betaald en de rest gered van de brandstapel.
Wat gaat u doen na het lezen van dit boek?Dolf Weijland schreef:Søren Kierkegaard, Schotschriften tegen gevestigde kerkelijkheid.
Het is een uitgave uit 1980 bij Ten Have.