Hij is nog maar twee en dat moet nu al

Nou ja, hij zou zelf het liefst morgen al gaan geloof ik.
We gingen naar huis en hij had vier tekeningen onder zijn arm: hard gewerkt!
Echt waar?MarthaMartha schreef:Zojuist kleine demo ingeschreven voor de basisschool.
Hij is nog maar twee en dat moet nu al![]()
Prachtig,ik zie het voor me,goed dat hij zo enthousiast is, want hij mag nog even........MarthaMartha schreef:Zojuist kleine demo ingeschreven voor de basisschool.
Peuterschool...?MarthaMartha schreef:Zojuist kleine demo ingeschreven voor de basisschool.
Nee, ingeschreven voor de basisschool.henriët schreef:Peuterschool...?MarthaMartha schreef:Zojuist kleine demo ingeschreven voor de basisschool.
Toch geen mazelen he?Lassie schreef:We zien wel wat de dag ons brengt, vooral er veel zijn voor onze zieke zoon.
Hier hetzelfde liedje. Buikgriep. Ik heb volgens mij nog nooit zo vaak per dag de WC schoongemaakt.Lassie schreef:We zien wel wat de dag ons brengt, vooral er veel zijn voor onze zieke zoon.
Ook niet leuk. Gaat het nu al wat beter met hem? Sterkte in ieder geval en beterschap.Lassie schreef:Hier geen buikgriep, maar een fikse verkoudheid.
Hij heeft er flink last van (gehad). Zondag was zijn koorts 40,4. Hij wilde amper drinken. Dus we hebben wat slapeloze nachten achter de rug. Vannacht ging het redelijk goed en heeft hij heerlijk goed geslapen (1 keer geweest). Maar hij is nog niet lekker.JolandaOudshoorn schreef:Ook niet leuk. Gaat het nu al wat beter met hem? Sterkte in ieder geval en beterschap.Lassie schreef:Hier geen buikgriep, maar een fikse verkoudheid.