Laatst gekochte boeken
- Dodo
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Ik heb in de kringloop Het leven van Pi gekocht. De film schijnt mooi te zijn, maar kent iemand het boek?
Ik heb het gelezen. Boek is een ode aan de fantasie, naar mijn bescheiden mening. Ik vond het zeker interessant.Dodo schreef:Ik heb in de kringloop Het leven van Pi gekocht. De film schijnt mooi te zijn, maar kent iemand het boek?
tien deeltjes Korte Verklaring. €0,75 per stuk, dus da's alvast geen miskoop. 1/2/3 Johannes zat erbij, en die wilde ik graag.
Verder onlangs gekocht (op aanraden van een collega): Bernhard, een verborgen geschiedenis, van Annejet van der Zijl.
Verder onlangs gekocht (op aanraden van een collega): Bernhard, een verborgen geschiedenis, van Annejet van der Zijl.
Een hele grote NBG51-bijbel!
- MarthaMartha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
wat moet je daar meePosthoorn schreef:Een hele grote NBG51-bijbel!
Wat denk je zelf?Refiosi schreef:wat moet je daar meePosthoorn schreef:Een hele grote NBG51-bijbel!
Zolang GBS nog niets doet aan het 'taalkleed' ben ik blij dat ik 'm heb.
Toegevoegd aan verlanglijstje.MarthaMartha schreef:nog niet gekocht, maar wel van plan:
http://www.bol.com/nl/p/de-deugdzame-hu ... 016321231/#

Eigenlijk koop ik nooit nieuwe boeken, alleen tweedehandsjes. Ik vind boeken zo enorm duur. Boekwinkeltjes is mijn beste vriend (na de kringloopwinkel en rommelmarkten).
Maar krijg jij nooit een boekenbon?Zita schreef:Toegevoegd aan verlanglijstje.MarthaMartha schreef:nog niet gekocht, maar wel van plan:
http://www.bol.com/nl/p/de-deugdzame-hu ... 016321231/#![]()
Eigenlijk koop ik nooit nieuwe boeken, alleen tweedehandsjes. Ik vind boeken zo enorm duur. Boekwinkeltjes is mijn beste vriend (na de kringloopwinkel en rommelmarkten).
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Weinig, vooral VVV-bonnen. Familie en vrienden weten wel dat ik een hekel heb aan bonnen krijgen. Wie een band met je heeft, weet wel te bedenken waar je blij van wordt. En wie een band met je heeft, geeft iets persoonlijkers dan een bon. Brrrr, net zo erg als geld krijgen voor je verjaardag.Mara schreef:Maar krijg jij nooit een boekenbon?Zita schreef:Toegevoegd aan verlanglijstje.MarthaMartha schreef:nog niet gekocht, maar wel van plan:
http://www.bol.com/nl/p/de-deugdzame-hu ... 016321231/#![]()
Niks heerlijker als cadeau dan een boekenbon!Zita schreef:Weinig, vooral VVV-bonnen. Familie en vrienden weten wel dat ik een hekel heb aan bonnen krijgen. Wie een band met je heeft, weet wel te bedenken waar je blij van wordt. En wie een band met je heeft, geeft iets persoonlijkers dan een bon. Brrrr, net zo erg als geld krijgen voor je verjaardag.

Er is niets zo fijn als het krijgen van bonnen of geld voor je verjaardag. Kun je gewoon zelf uitzoeken wat je wilt lezen. Heeft volgens mij niets met persoonlijk of band te maken.Zita schreef:Weinig, vooral VVV-bonnen. Familie en vrienden weten wel dat ik een hekel heb aan bonnen krijgen. Wie een band met je heeft, weet wel te bedenken waar je blij van wordt. En wie een band met je heeft, geeft iets persoonlijkers dan een bon. Brrrr, net zo erg als geld krijgen voor je verjaardag.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Geld of bonnen is een prima kado. Hoe groter de bonnen en biljetten, hoe beter.

Vind ik ook!!!Posthoorn schreef:Niks heerlijker als cadeau dan een boekenbon!Zita schreef:Weinig, vooral VVV-bonnen. Familie en vrienden weten wel dat ik een hekel heb aan bonnen krijgen. Wie een band met je heeft, weet wel te bedenken waar je blij van wordt. En wie een band met je heeft, geeft iets persoonlijkers dan een bon. Brrrr, net zo erg als geld krijgen voor je verjaardag.
ach help, zou het goedkomen met me als ik dat boekje leesMarthaMartha schreef:nog niet gekocht, maar wel van plan:
http://www.bol.com/nl/p/de-deugdzame-hu ... 016321231/#