Wat doen we vandaag?

Lassie

Re: Wat doen we vandaag ? [9]

Bericht door Lassie »

Vanochtend lekker gerommeld in huis terwijl de andere twee huisgenoten gingen zwemmen.
Vanmiddag naar Veenendaal geweest voor een feestje.
Nu even op de bank nog wat voorbereiden voor morgen.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Vandaag proberen we alles weer een beetje in gewone banen te gaan leiden. Vanmiddag hoopt dochterlief weer eens naar school te gaan. Verder verwerk ik de onverwachte dood van een verre achterneef, die ik tegenkwam op het koor, en hem op die manier goed kende. Hij is zaterdag onder zijn eigen auto in de sloot gekomen, een noodlottig ongeval. Ben nog steeds ontdaan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
dennis

Bericht door dennis »

JolandaOudshoorn schreef:Vandaag proberen we alles weer een beetje in gewone banen te gaan leiden. Vanmiddag hoopt dochterlief weer eens naar school te gaan. Verder verwerk ik de onverwachte dood van een verre achterneef, die ik tegenkwam op het koor, en hem op die manier goed kende. Hij is zaterdag onder zijn eigen auto in de sloot gekomen, een noodlottig ongeval. Ben nog steeds ontdaan.
Sterkte!
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Vandaag proberen we alles weer een beetje in gewone banen te gaan leiden. Vanmiddag hoopt dochterlief weer eens naar school te gaan. Verder verwerk ik de onverwachte dood van een verre achterneef, die ik tegenkwam op het koor, en hem op die manier goed kende. Hij is zaterdag onder zijn eigen auto in de sloot gekomen, een noodlottig ongeval. Ben nog steeds ontdaan.
Wat schokkend Jolanda!
Sterkte.
Dochter is wel snel opgeknapt zeg. :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanavond weer een uur foto's aan het uitzoeken geweest op de pc, wat een klus.
Met de albums van de kinderen van vorig jaar ben ik nog maar tot september, de rest moet ik nog uitzoeken. (natuurlijk zijn er nu een massa forummers die verzuchten dat ze wilden dat ze al in september waren, want dat ze nog van jáááren foto's moeten inplakken / sorteren.... maar weet je, om dat te voorkomen wilde ik nou juist zo graag per jaar bijblijven.... en als dat al niet lukt als ze 2 en 0 zijn, hoe is het dan als ze 8/6 mogen worden???)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

MarthaMartha schreef:vanavond weer een uur foto's aan het uitzoeken geweest op de pc, wat een klus.
Met de albums van de kinderen van vorig jaar ben ik nog maar tot september, de rest moet ik nog uitzoeken. (natuurlijk zijn er nu een massa forummers die verzuchten dat ze wilden dat ze al in september waren, want dat ze nog van jáááren foto's moeten inplakken / sorteren.... maar weet je, om dat te voorkomen wilde ik nou juist zo graag per jaar bijblijven.... en als dat al niet lukt als ze 2 en 0 zijn, hoe is het dan als ze 8/6 mogen worden???)
wacht maar tot ze gaan trouwen, dan piep je wel anders ;)
~~Soli Deo Gloria~~
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Hendrikus schreef:
MarthaMartha schreef:vanavond weer een uur foto's aan het uitzoeken geweest op de pc, wat een klus.
wacht maar tot ze gaan trouwen, dan piep je wel anders ;)
dan kun je een sabbatsjaar nemen om foto's uit te zoeken zeker?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dodo

Bericht door Dodo »

Twee tassen met dunne boekjes en brochures aan het uitzoeken. Kringloop of oud papier, of heeft iemand hier interesse in sommige dingen? Het is alleen zoveel...
Onze conscientie - een drietal predikaties van ds. R. Kok
Vier brieven van Th. v.d. Groe
Een themanummer van De Civitate over dr. Woelderink (1974)
Nog een over mystiek en bevinding (1976)
Wat boekjes van J. van Sliedregt
een gekopieerd boekje Het geestelijk testament van een smid

En nog veel meer. Wat moet ik ermee?
MoesTuin
Verbannen

Bericht door MoesTuin »

:y Ik heb net gezaaid (binnen)

Een bak met bloemkoolzaad :y :y :y
Een bak met preizaad :y :y :y

(t voorjaar, t begint te krrrrrrrrrriebelen) :y
Weet je dat de Vader je kent
Weet je dat je van waarde bent
Weet je dat je een Parel bent
Een Parel in Gods Hand!
helma

Bericht door helma »

Hele dag bijna geslapen; beetje grieperig.
Nu alleen nog een beetje draaierig in de maag en lichte hoofdpijn.
Dus toch maar mee geweest naar de ouderavond.
5 positieve gesprekken!! Heel erg fijn.
Cijfers goed; gedrag goed; positieve inzet.
Dat is wat je graag hoort op een ouderavond!
Mara

Bericht door Mara »

Op zoek naar een bepaald persoon die waarschijnlijk bij die grote Duitse supermarkt boodschappen gedaan heeft. Mijn dochter vond op weg naar de trein, in haast, een leren mapje met wat pasjes, op een parkeerplaats vlakbij de winkelwagentjes, waaronder een OV chipcard. We hebben dus een naam.
De klantenservice van de supermarkt vertelt ons dat filialen niet telefonisch bereikbaar zijn, dat we er maar naar toe moeten gaan. :bobo (30 kilometer verderop)
De instantie van de OV kaart wil wegens privacy redenen de zoeker en vinder op geen enkele wijze met elkaar in contact brengen.
Dan houdt het even op voor nu...
Dodo

Bericht door Dodo »

Mara schreef:Op zoek naar een bepaald persoon die waarschijnlijk bij die grote Duitse supermarkt boodschappen gedaan heeft. Mijn dochter vond op weg naar de trein, in haast, een leren mapje met wat pasjes, op een parkeerplaats vlakbij de winkelwagentjes, waaronder een OV chipcard. We hebben dus een naam.
De klantenservice van de supermarkt vertelt ons dat filialen niet telefonisch bereikbaar zijn, dat we er maar naar toe moeten gaan. :bobo (30 kilometer verderop)
De instantie van de OV kaart wil wegens privacy redenen de zoeker en vinder op geen enkele wijze met elkaar in contact brengen.
Googlelen. Op facebook kijken. Advertentie op marktplaats zetten.
Mara

Bericht door Mara »

Gegoogled hebben we al, ook in het telefoonboek gekeken en diverse mensen met dezelfde achternaam gebeld.
Nog niet raak, ook geen familielid dat het zou kunnen zijn.
Terwijl het zo simpel had kunnen zijn, de verliezer belt ons, ik heb mijn telnr achtergelaten bij de instantie nl.
sirdanilot

Bericht door sirdanilot »

Mara schreef: De instantie van de OV kaart wil wegens privacy redenen de zoeker en vinder op geen enkele wijze met elkaar in contact brengen.
https://www.ovkwijt.nl/

Je kunt de OV kaart opsturen naar het OV bedrijf, die handelen het dan verder af. Ook kun je de ID kaart of paspoort bij de politie afleveren, sterker nog, misschien wel het hele mapje. De politie neemt dan contact op.

Ik vond ooit eens een mobiele telefoon op straat. Hij was niet afgeschermd met een wachtwoord, dus ik zocht 'thuis' of 'mama' of zo in de adressenlijst, en stuurde een sms met de vraag waar ik het heen op zou sturen. Dat heb ik dus gedaan.
Mara

Bericht door Mara »

sirdanilot schreef:
Mara schreef: De instantie van de OV kaart wil wegens privacy redenen de zoeker en vinder op geen enkele wijze met elkaar in contact brengen.
https://www.ovkwijt.nl/

Je kunt de OV kaart opsturen naar het OV bedrijf, die handelen het dan verder af. Ook kun je de ID kaart of paspoort bij de politie afleveren, sterker nog, misschien wel het hele mapje. De politie neemt dan contact op.

Ik vond ooit eens een mobiele telefoon op straat. Hij was niet afgeschermd met een wachtwoord, dus ik zocht 'thuis' of 'mama' of zo in de adressenlijst, en stuurde een sms met de vraag waar ik het heen op zou sturen. Dat heb ik dus gedaan.
Nee zo gaat dat niet meer, je moet nu naar het gemeentehuis. Niet zozeer letterlijk, maar via de website. Ik heb zelf in het afgelopen 2 jaar tweemaal iets gevonden, een portemonnee en een soort leren beursje, met AH zegels en klein geld. Beiden opgegeven, maar tot nu toe nog niets gehoord.
En ik kan idd de OV kaart opsturen, maar wat doe ik met de rest van dat mapje :quoi
Ik vind het een beetje onzinnig. Privacy is prima, maar het kan ook te ver doorslaan.
Plaats reactie