-DIA- schreef:Ik heb het! Je moet helemaal GEEN zoekterm invoeren.
Enkel "Reformatorisch Dagblad" aanvinken en vervolgens "Oudste eerst".

-DIA- schreef:Ik heb het! Je moet helemaal GEEN zoekterm invoeren.
Enkel "Reformatorisch Dagblad" aanvinken en vervolgens "Oudste eerst".
Bij mij ook. Geen idee hoe je dat op moet lossen. Misschien weet tante Google het.Forummer schreef:Als ik naar http://www.beroepingswerk.info wil gaan, komt er een pagina met een boodschap van Google Chrome dat er malware gedetecteerd is. Is dat bij iemand anders ook?
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt
Op de tablet deed ie het welZita schreef:Bij mij ook. Geen idee hoe je dat op moet lossen. Misschien weet tante Google het.Forummer schreef:Als ik naar http://www.beroepingswerk.info wil gaan, komt er een pagina met een boodschap van Google Chrome dat er malware gedetecteerd is. Is dat bij iemand anders ook?
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt
Openen met Explorer.Forummer schreef:Op de tablet deed ie het welZita schreef:Bij mij ook. Geen idee hoe je dat op moet lossen. Misschien weet tante Google het.Forummer schreef:Als ik naar http://www.beroepingswerk.info wil gaan, komt er een pagina met een boodschap van Google Chrome dat er malware gedetecteerd is. Is dat bij iemand anders ook?
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt
Waar vind ik mijn relatienummer?-DIA- schreef:Waar is het "RELATIENUMMER" te vinden van je abonnement op het RD
(Die is nodig om in te loggen bij Digibron Plus.)
Help me, alstublieft!
IK ZIE DIE NIET STAAN BIJ DE OVERZICHTEN VAN DE RABOBANK..ejvl schreef:Waar vind ik mijn relatienummer?-DIA- schreef:Waar is het "RELATIENUMMER" te vinden van je abonnement op het RD
(Die is nodig om in te loggen bij Digibron Plus.)
Help me, alstublieft!
Dit nummer staat vermeld bij uw periodieke afboeking van het abonnementsgeld. Als u nog een factuur ontvangt, kunt u het nummer hierop terugvinden.
Onder "Instellingen" (slotje rechtsboven)-DIA- schreef:FACEBOOK TERREUR!
Wie stopt het mailbombardement van Facebook!
Velen die mijn account hebben gevonden willen 'vriend' worden.
Ik laat echter geen enkele vriend toe, want daar heb ik geen account voor.
Het is enkel omdat verschillende fabrikanten geen 'normale' site meer
hebben om je op de hoogte te houden van nieuwe producten.
Dat is dus het doel van mijn account. Verder geen vrienden.
Hoe stop je dat mailbombardement?!
Voor zover ik weet heb ik geen vrienden. Maar de mailbox is elke dag wel rijkelijk gevuld metHendrikus schreef:Onder "Instellingen" (slotje rechtsboven)-DIA- schreef:FACEBOOK TERREUR!
Wie stopt het mailbombardement van Facebook!
Velen die mijn account hebben gevonden willen 'vriend' worden.
Ik laat echter geen enkele vriend toe, want daar heb ik geen account voor.
Het is enkel omdat verschillende fabrikanten geen 'normale' site meer
hebben om je op de hoogte te houden van nieuwe producten.
Dat is dus het doel van mijn account. Verder geen vrienden.
Hoe stop je dat mailbombardement?!
Kies daar voor "alleen vrienden van vrienden". Als je geen vrienden hebt, kan dus niemand je een vriendschapsverzoek sturen.