Vragen stellen aan de SGP
Dit is echt! En er komt straks een echte MENNO van de SGP om de vragen te beantwoorden! Je kan hem bijvoorbeeld vragen of de SGP tegen files is? Ze zijn tegen zoveel zaken, misschien zijn ze ook wel tegen files, en willenn ze mensen gaan verbieden om samenscholingen op autosnelwegen te houden..... :thuOrigineel geplaatst door Aapje
Kun je hier nu echt vragen stellen of is het een geintje.
hallo Korstiaan,
Dat is geen SGP-folder, maar een open brief. Daarnaast heeft de SGP in de aanbieding:
- verkiezingsprogramma
- verkorte versie van het programma
- verkiezingskrant jongeren
- jongerenfolder
- themafolders
- de bekende pennen, schrijfblokken, knijpers, schoenlepels, pepermuntrolletjes, enzovoorts.
Tast toe en zeg en geef het door!
Menno
Dat is geen SGP-folder, maar een open brief. Daarnaast heeft de SGP in de aanbieding:
- verkiezingsprogramma
- verkorte versie van het programma
- verkiezingskrant jongeren
- jongerenfolder
- themafolders
- de bekende pennen, schrijfblokken, knijpers, schoenlepels, pepermuntrolletjes, enzovoorts.
Tast toe en zeg en geef het door!
Menno
Hallo Aapje,
SGP alleen in RD, Gezinsgids en Terdege?
Dat is natuurlijk te mager. Helemaal mee eens.
Vandaar dat we ook te zien zijn in alle regionale dagbladen in het hele land, Trouw, Nederlands Dagblad, Spits, Metro, Boerderij, Agrarisch Dagblad, Oogst, Visserijnieuws, Christenen voor Israel, Uitdaging, De Hoop, RMU-Contact, Katholiek Nieuwsblad, Koers, Visie, tal van plaatselijke huis-aan-huisbladen, kerkelijke bladen, studentenbladen...
Genoeg zo? Als je ze allemaal voor me verzamelt en opstuurt, geef ik je een privé-rondleiding door het Kamergebouw.
Menno
SGP alleen in RD, Gezinsgids en Terdege?
Dat is natuurlijk te mager. Helemaal mee eens.
Vandaar dat we ook te zien zijn in alle regionale dagbladen in het hele land, Trouw, Nederlands Dagblad, Spits, Metro, Boerderij, Agrarisch Dagblad, Oogst, Visserijnieuws, Christenen voor Israel, Uitdaging, De Hoop, RMU-Contact, Katholiek Nieuwsblad, Koers, Visie, tal van plaatselijke huis-aan-huisbladen, kerkelijke bladen, studentenbladen...
Genoeg zo? Als je ze allemaal voor me verzamelt en opstuurt, geef ik je een privé-rondleiding door het Kamergebouw.
Menno
Ik heb CVKoers voor je en Boerderij en OOgst.
geef je adres maar ff U2U dan stuur ik ze op als je nog verder gaat
geef je adres maar ff U2U dan stuur ik ze op als je nog verder gaat
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter