Laatst gekochte boeken
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Wat 'leesvoer' uit de openbare bieb gehaald. Tenslotte moet ik die 45 Euro er wel uit krijgen.
Maar sjongejonge...
Maar sjongejonge...
Ik beperkte m'n abo op een gegeven moment maar tot de afdeling 'Tijdschriften' en 'Landen'Afgewezen schreef:Wat 'leesvoer' uit de openbare bieb gehaald. Tenslotte moet ik die 45 Euro er wel uit krijgen.
Maar sjongejonge...

Nou ja, het grappige is dat ik een boek heb zitten lezen dat in het begin abominabel geschreven was, maar halverwege werd het toch wel boeiend. Als zo'n schrijfster nu gewoon eens wat minder boeken schreef en er per boek wat meer energie en inspiratie in stak, zou dat al een grote verbetering zijn.freek schreef:Ik beperkte m'n abo op een gegeven moment maar tot de afdeling 'Tijdschriften' en 'Landen'Afgewezen schreef:Wat 'leesvoer' uit de openbare bieb gehaald. Tenslotte moet ik die 45 Euro er wel uit krijgen.
Maar sjongejonge...
Welk boek? (vroeg hij nieuwsgierig)Afgewezen schreef:Nou ja, het grappige is dat ik een boek heb zitten lezen dat in het begin abominabel geschreven was, maar halverwege werd het toch wel boeiend. Als zo'n schrijfster nu gewoon eens wat minder boeken schreef en er per boek wat meer energie en inspiratie in stak, zou dat al een grote verbetering zijn.freek schreef:Ik beperkte m'n abo op een gegeven moment maar tot de afdeling 'Tijdschriften' en 'Landen'Afgewezen schreef:Wat 'leesvoer' uit de openbare bieb gehaald. Tenslotte moet ik die 45 Euro er wel uit krijgen.
Maar sjongejonge...
dennis schreef:Welk boek? (vroeg hij nieuwsgierig)Afgewezen schreef:Nou ja, het grappige is dat ik een boek heb zitten lezen dat in het begin abominabel geschreven was, maar halverwege werd het toch wel boeiend. Als zo'n schrijfster nu gewoon eens wat minder boeken schreef en er per boek wat meer energie en inspiratie in stak, zou dat al een grote verbetering zijn.

Een boek van Greetje van den Berg, 'Onomkeerbaar'.
Dat doet zij niet alleen, daar staan hele planken in de bieb vol mee.Afgewezen schreef:Nou ja, het grappige is dat ik een boek heb zitten lezen dat in het begin abominabel geschreven was, maar halverwege werd het toch wel boeiend. Als zo'n schrijfster nu gewoon eens wat minder boeken schreef en er per boek wat meer energie en inspiratie in stak, zou dat al een grote verbetering zijn.freek schreef:Ik beperkte m'n abo op een gegeven moment maar tot de afdeling 'Tijdschriften' en 'Landen'Afgewezen schreef:Wat 'leesvoer' uit de openbare bieb gehaald. Tenslotte moet ik die 45 Euro er wel uit krijgen.
Maar sjongejonge...
Schrijfsters die 3 of 4 boeken per jaar afleveren, zelfs de uitgever houdt het amper bij, gezien de fouten die er in staan.

Dochter neemt er wel eens eentje mee.
Voor jonge meiden zijn er zo weinig verantwoorde boeken te vinden.
Ze snuffelt wel eens in mijn oude boekenvoorraad, maar het spreekt haar meestal niet aan.
Soms verrassend wel.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Hee Afgewezen,
Wanneer ga je eens een boek schrijven?
of doe je dat al regelmatig?
Wanneer ga je eens een boek schrijven?

Vraag je nou naar de bekende weg?Marco schreef:Hee Afgewezen,
Wanneer ga je eens een boek schrijven?![]()

Heb je meteen een titelAfgewezen schreef:Vraag je nou naar de bekende weg?Marco schreef:Hee Afgewezen,
Wanneer ga je eens een boek schrijven?![]()

Ja, lijkt mij ook interessant.Mister schreef:Nee, het boekje bevat allerhande zaken die Ds. Poort op zijn reis door Israël tegenkwam en noteerde. Bijzondere momenten, mar ook Bijbeltksten die voor hem ineens helder werden of veel meer gingen leven. Erg mooi en leerzaam. Net zo als vroeger op zaterdagavond bij de EO Ds. Poort samen met Pim van der Hof door Turkije trok en verslag deed van zijn bezoeken aan de 7 gemeenten van Klein-Azië,Mara schreef:Die ken ik niet. Is dat een dagboek?Mister schreef:Te leen: Land onder Gods Hand van Ds. J.J. Poort.

Hij heeft ook zo'n kenmerkende, puntige schrijfstijl he?
Heb je hem wel eens horen preken?
De nog niet lang geleden verschenen biografie van Vincent van Gogh. Heel dik boek dat ik goedkoop kon aanschaffen. Al wat in gebladerd. Wat me opviel: Van Gogh kerkte in Londen bij de bekende prediker Spurgeon.
De HSV Jongeren Bijbel.
En ik : De zeven kruiswoorden van ds A van Voorden ....''t Kan verkeren' zei BrederoWimA schreef:De HSV Jongeren Bijbel.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
En dan hoop ik dat je het niet als strijdschrift gekocht hebt om anderen te gaan tonen wat er allemaal mis is aan de HSVJ, maar vooral: Hoe kunnen we onze jongeren bereiken met Gods rijke Evangelieboodschap in 2013?WimA schreef:De HSV Jongeren Bijbel.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ter onderzoek @Luther, ter onderzoek. Evenals diverse andere vertalingen en geschriften hier ten huize.Luther schreef:En dan hoop ik dat je het niet als strijdschrift gekocht hebt om anderen te gaan tonen wat er allemaal mis is aan de HSVJ, maar vooral: Hoe kunnen we onze jongeren bereiken met Gods rijke Evangelieboodschap in 2013?WimA schreef:De HSV Jongeren Bijbel.