als je vlg week een keer ziekenbezoek ziet zitten....JolandaOudshoorn schreef:Javlinder schreef:Steentjes mee naar huis gekregen?JolandaOudshoorn schreef:Gisteren thuisgekomen. Gelukkig is alles voorspoedig gegaan. Heb nog wel een pijnlijk gevoel van binnen, maar dat hoort erbij![]()
Ze hebben de galblaas (met ca 30 steentjes) verwijderd door less-cholecystectomie. Als het goed is, zie ik er over een paar maanden dus niets meer van!
Dank voor al het meeleven.Wil je ze komen bewonderen?
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Een deur afgehangen.
In de woonkamer hadden we een jaren 80 deur.
We hebben in april een gebruikte deur uit de 30-er jaren gekocht bij oudedeuren.nl. Die pas beter bij het huis dan zo'n prefab-deur.
Na veel afbranden van verf, schuren, gronden, beitelen en schaven hangt hij er nu in.
We hebben er nog één. De bazin heeft verordineerd dat die er eind september ook in moet hangen.
We hebben in april een gebruikte deur uit de 30-er jaren gekocht bij oudedeuren.nl. Die pas beter bij het huis dan zo'n prefab-deur.
Na veel afbranden van verf, schuren, gronden, beitelen en schaven hangt hij er nu in.
We hebben er nog één. De bazin heeft verordineerd dat die er eind september ook in moet hangen.

- MarthaMartha
arme jij , daar gaat je vakantierefo schreef:Een deur afgehangen.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nops. Voor de vakantie wijkt natuurlijk alles.MarthaMartha schreef:arme jij , daar gaat je vakantierefo schreef:Een deur afgehangen.

Hij is al bijna kaal en dat afbranden en schuren is het meeste werk geweest.
- MarthaMartha
Na een onrustige nacht zojuist de jongste een fles gegeven en nu beneden alles open om zoveel mogelijk koelte te vangen. Het is nu heerlijk buiten. Hoop dat ik nog even de strijk kan doen voor de eerste wakker wordt.
Vandaag eens kijken of ik een kast in elkaar kan zetten en voor de oudste het buitenbadje in orde maken. Boodschappen doen en verder vooral niet teveel.
Vandaag eens kijken of ik een kast in elkaar kan zetten en voor de oudste het buitenbadje in orde maken. Boodschappen doen en verder vooral niet teveel.
ik zou op klein nichtje passen deze dag, dus ook vroeg uit bed.
Lees ik een sms dat het niet doorgaat....dus ik hád nog kunnen slapen.
Nou ja...de was draait en ik ga zo eerst maar baantjes zwemmen.
Begin ik de dag in elk geval 'cool'.
Lees ik een sms dat het niet doorgaat....dus ik hád nog kunnen slapen.
Nou ja...de was draait en ik ga zo eerst maar baantjes zwemmen.
Begin ik de dag in elk geval 'cool'.
- JolandaOudshoorn
Wederom, zo weinig mogelijk. En dat moet ik nog bijna anderhalve week volhouden. 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Heerlijk. Lekker niksen en chillen.JolandaOudshoorn schreef:Wederom, zo weinig mogelijk. En dat moet ik nog bijna anderhalve week volhouden.
Ik zou het wel weten.
Als zoiets verplicht is, is het nooit leukJolandaOudshoorn schreef:Wederom, zo weinig mogelijk. En dat moet ik nog bijna anderhalve week volhouden.

Voel je je verder wel goed Jolanda?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- JolandaOudshoorn
Gelukkig wel. Al ben ik nog wel snel moe en moet ik echt opletten dat ik niet teveel beweeg en zeker niet til. Want dat voel ik meteen.Mara schreef:Als zoiets verplicht is, is het nooit leukJolandaOudshoorn schreef:Wederom, zo weinig mogelijk. En dat moet ik nog bijna anderhalve week volhouden.![]()
Maar verder mag ik niet klagen en ben ik dankbaar voor het voorspoedige herstel!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Hoe is het mogelijk he, na een betrekkelijk "simpele" ingreep, voel je je vaak als een voddenbaal.JolandaOudshoorn schreef:Gelukkig wel. Al ben ik nog wel snel moe en moet ik echt opletten dat ik niet teveel beweeg en zeker niet til. Want dat voel ik meteen.Mara schreef:Als zoiets verplicht is, is het nooit leukJolandaOudshoorn schreef:Wederom, zo weinig mogelijk. En dat moet ik nog bijna anderhalve week volhouden.![]()
Maar verder mag ik niet klagen en ben ik dankbaar voor het voorspoedige herstel!
Maar wel fijn dat het zo goed gegaan is.
Misschien dat je nu pas gaat beseffen welke impact die nare, pijnaanvallen hadden in je leven?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
wassen-wassen-wassen/strijken-strijken-strijken 

- MarthaMartha
Strijken en dat drie keer? Pffffffffff.... ik moest wel, maar heb het vanmorgen om 6 uur gedaan met de buitendeur open, dat was nog te doen......helma schreef:wassen-wassen-wassen/strijken-strijken-strijken
iedereen doucht en baddert en verkleedt zich met dit weer meerdere malen...dan heb je zo bérgen was.MarthaMartha schreef:Strijken en dat drie keer? Pffffffffff.... ik moest wel, maar heb het vanmorgen om 6 uur gedaan met de buitendeur open, dat was nog te doen......helma schreef:wassen-wassen-wassen/strijken-strijken-strijken
Vandaag 10 jaar getrouwd!!Gaan lekker een dagje uit!!Happy!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty