Ik wens één heilige, algemene, Christelijke kerk.sirdanilot schreef:De post bezorgen ( DV de één-na-laatste keer dat ik dit bijbaantje nog doe, het verdient nogal weinig als er weinig post is...), en verhuizen...
Zoekt er nog iemand een huis in Terneuzen? 4 slaapkamers, serre balkon, ruime woonkamer. Zeer goedkoop vergeleken met de rest van het land, loopafstand van ref. basisschool, winkelcentrum, bushalte en andere voorzieningen. Reformatorisch VO is wel 1 uur met de bus, maar de kinderen hoeven niet over te stappen, stopt vlakbij en de bus rijdt vaak genoegEn je vindt hier alle kerken die je maar wensen kan.
Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
-
Nou, en daar zijn er dus zat "wijkgemeenten" van in Terneuzenjan34willem schreef:Ik wens één heilige, algemene, Christelijke kerk.sirdanilot schreef:De post bezorgen ( DV de één-na-laatste keer dat ik dit bijbaantje nog doe, het verdient nogal weinig als er weinig post is...), en verhuizen...
Zoekt er nog iemand een huis in Terneuzen? 4 slaapkamers, serre balkon, ruime woonkamer. Zeer goedkoop vergeleken met de rest van het land, loopafstand van ref. basisschool, winkelcentrum, bushalte en andere voorzieningen. Reformatorisch VO is wel 1 uur met de bus, maar de kinderen hoeven niet over te stappen, stopt vlakbij en de bus rijdt vaak genoegEn je vindt hier alle kerken die je maar wensen kan.

-
En wat heb ik vandaag gedaan? De algen verwijderd van de balkonbalustrade. Wat een rotklus zeg, alles schoongemaakt met een spons met jif, en daarna alles nog een keer met water schoongespoeld, maar het ziet er nu weer uit als nieuw
Nog aantrekkelijker om in dit huis te gaan wonen dus !

Door allerlei omstandigheden is er vandaag niet van gekomen.-DIA- schreef:Verder typen aan de levensschets van wijlen ds. A. Kot
En dan nog een preek van ds. W.C. Lamain van de band overschrijven.
Dit even voor degene voor wie ik de levensschets van ds. Kot aan het uittypen ben.
Als alles naar wens verloopt waarschijnlijk in de loop van volgende week.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wordt deze levensschets ook uitgegeven ?-DIA- schreef:Door allerlei omstandigheden is er vandaag niet van gekomen.-DIA- schreef:Verder typen aan de levensschets van wijlen ds. A. Kot
Dit even voor degene voor wie ik de levensschets van ds. Kot aan het uittypen ben.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
We hopen naar Doha te vliegen (en morgen heel vroeg vandaar naar Jakarta).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- FlyingEagle
Die bestaat al...jan34willem schreef: Ik wens één heilige, algemene, Christelijke kerk.
Die is in 1987 al uitgegeven, bij De Palmboom...huisman schreef:Wordt deze levensschets ook uitgegeven ?-DIA- schreef:Door allerlei omstandigheden is er vandaag niet van gekomen.-DIA- schreef:Verder typen aan de levensschets van wijlen ds. A. Kot
De titel: Gods weg is volmaakt
Dan lijkt scannen me wat efficiënter dan overtypen, of zie ik nu iets over het hoofd?-DIA- schreef:Die is in 1987 al uitgegeven, bij De Palmboom...huisman schreef:Wordt deze levensschets ook uitgegeven ?-DIA- schreef:Door allerlei omstandigheden is er vandaag niet van gekomen.-DIA- schreef:Verder typen aan de levensschets van wijlen ds. A. Kot
Jawel, als ik het document op mijn pc heb staan kan ik meteen een mooiere lay-out maken.Zita schreef:Dan lijkt scannen me wat efficiënter dan overtypen, of zie ik nu iets over het hoofd?-DIA- schreef:
Die is in 1987 al uitgegeven, bij De Palmboom...
Verder kan is een enkele spelfout aanpassen, want dit boek gebruikt nog de spelling uit de jaren '80.
En ik kan het werkje verspreiden onder belangstellenden die het boek niet hebben.
Ik maak er zelf boekjes van met een nieuw ontworpen cover. Het is iets wat ik graag
doe. Waarom zou ik dan een dom werk doen als scannen?
Maar het moderne scannen kan er tekst van maken, zodat je dat allemaal kunt doen.-DIA- schreef:Jawel, als ik het document op mijn pc heb staan kan ik meteen een mooiere lay-out maken.Zita schreef:Dan lijkt scannen me wat efficiënter dan overtypen, of zie ik nu iets over het hoofd?-DIA- schreef:
Verder kan is een enkele spelfout aanpassen, want dit boek gebruikt nog de spelling uit de jaren '80.
En ik kan het werkje verspreiden onder belangstellenden die het boek niet hebben.
Ik maak er zelf boekjes van met een nieuw ontworpen cover. Het is iets wat ik graag
Daar heb ik de apparatuur niet voorrefo schreef:Maar het moderne scannen kan er tekst van maken, zodat je dat allemaal kunt doen.-DIA- schreef:Jawel, als ik het document op mijn pc heb staan kan ik meteen een mooiere lay-out maken.Zita schreef:Dan lijkt scannen me wat efficiënter dan overtypen, of zie ik nu iets over het hoofd?-DIA- schreef:
Mag dit?-DIA- schreef:Jawel, als ik het document op mijn pc heb staan kan ik meteen een mooiere lay-out maken.Zita schreef:Dan lijkt scannen me wat efficiënter dan overtypen, of zie ik nu iets over het hoofd?-DIA- schreef:
Ik heb er geen verstand van, daarom stel ik de vraag en niet om kritiek te hebben of zo.
Eerlijk gezegd denk ik dat het niet mag: de tekst is auteursrechtelijk beschermd en de auteur is nog geen 70 jaar dood.Terri schreef:Mag dit?-DIA- schreef: Jawel, als ik het document op mijn pc heb staan kan ik meteen een mooiere lay-out maken.
Ik heb er geen verstand van, daarom stel ik de vraag en niet om kritiek te hebben of zo.
Ook al is het boekje uit 1987 allang niet meer verkrijgbaar, dat wil nog niet zeggen dat je er zomaar een nieuwe uitgave van mag maken.
Ik denk echter dat we het zo moeten zien: DIA geeft het niet uit. Hij is ermee bezig voor eigen gebruik. Zodra ik hem zie lopen van de reproshop aan de overkant met een stapel boekjes onder de arm waarmee hij handel gaat bedrijven, zal ik 'm vermanend toespreken

~~Soli Deo Gloria~~
-
Vandaag naar het strand in katwijk aan zee. Jammer dat het niet zulk mooi weer is als gisteren.