KUN je niet mijn auto komen wassen.Tiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
Beetje overal op zitten reageren op dit forum, omdat ik niks te doen heb
Of Tiberius moet een rasechte Amsterdammer zijn....
KUN je niet mijn auto komen wassen.Tiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
Bij KEN is het een RotterdammerBonny schreef:KUN je niet mijn auto komen wassen.Tiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
't Ken allebij.Bonny schreef:KUN je niet mijn auto komen wassen.Tiberius schreef:Kan je mijn auto niet komen wassen?Forummer schreef:Lekker niks.
Dat klinkt heel spannendMargriet schreef:Tests Tests Ik geloof niet dat het serieus is, maar al die tests.. Ik ben best bezorgd. Ik bid voor een goede uitslag.. maar we wachten af.. nee niet ik mijn man.. morgen een MRI en daarna andere test en ja het duurt minstens een maand voor we meer weten.. We waren juist van plan in het najaar naar Nederland te gaan!! Asjeblieft bid voor ons!!!
Ben ik met je eens.sirdanilot schreef:al heb ik véél liever onze Zeeuwse stranden. Die zijn namelijk veel rustiger![]()
Het lijkt wel een schoolreisjeForummer schreef:Ben ik met je eens.sirdanilot schreef:al heb ik véél liever onze Zeeuwse stranden. Die zijn namelijk veel rustiger![]()
Naar sealife geweest! Keigaaf!![]()
Een een broodje gegeten bij de Subway. En een ijsje.
En in de trein:
Ja, een schoolreisje met m`n zussenBonny schreef:Het lijkt wel een schoolreisjeForummer schreef:Ben ik met je eens.sirdanilot schreef:al heb ik véél liever onze Zeeuwse stranden. Die zijn namelijk veel rustiger![]()
Naar sealife geweest! Keigaaf!![]()
Een een broodje gegeten bij de Subway. En een ijsje.
En in de trein:
o,o,.........huisman schreef:Mijn militaire vaardigheden bewezen tijdens ons jaarlijks oefenprogramma. Ik heb nog nooit zo goed geschoten als vandaag.
Ik ben weer gereed voor de strijd![]()