Is de titel van het laatste boek plagiaat?Tiberius schreef:refo schreef:Veel betere voorzijde.
Beiden dezelfde titel, en verschillende auteurs...
Is de titel van het laatste boek plagiaat?Tiberius schreef:refo schreef:Veel betere voorzijde.
Ruth is een Bijbelboek daar mogen al Gods dienstknechten over (s)preken. Plagiaat is wel een erg wereldse uitdrukking in dit verband.-DIA- schreef:Is de titel van het laatste boek plagiaat?Tiberius schreef:refo schreef:Veel betere voorzijde.
Beiden dezelfde titel, en verschillende auteurs...
Jij gelukkig wel. Ga zo door! Maar de internetgeneratie kan nauwelijks meer lezen...Mara schreef:Welnee, ik koop daar geregeld kaarten, kadootjes, boekjes, zeker als ik een boekenbon gekregen hebdennis schreef:En zo gaat de (christelijke) boekhandel ten onder.Mara schreef:Of als tweedehandsje bij een internetboekwinkelAuto schreef:
Ach met deze uitgave komt het sneller bij ramsj te liggen tegen super prijzen ...........Scheelt soms 40-70%!
Zucht ...
Tiberius schreef:refo schreef:Veel betere voorzijde.
vlinder schreef: Hier is het boek met nog weer een andere kaft http://www.gospel.nl/boeken/ruth-de-moa ... r-van.html.
Ik heb hier o.a. een aanstaande Neerlandicus in huisdennis schreef:Jij gelukkig wel. Ga zo door! Maar de internetgeneratie kan nauwelijks meer lezen...Mara schreef:
Welnee, ik koop daar geregeld kaarten, kadootjes, boekjes, zeker als ik een boekenbon gekregen heb
Ik koop eigenlijk nooit boeken zonder reden.Marco schreef:Twee minuten geleden besteld:
"Als huisverzorger Gods - Handreiking aan de ouderling" van ds. A.N. Hendriks
..met een reden..
Ik zoek nog sponsors om de Evangelische Jesaja (8 delen - Kok - hertaling) aan te kunnen schaffen.Marieke schreef:Ik koop eigenlijk nooit boeken zonder reden.Marco schreef:Twee minuten geleden besteld:
..met een reden..
Gewoon je eigen sponsor zijn....niet op vakantie gaan , geen andere auto kopen enz.Luther schreef:Ik zoek nog sponsors om de Evangelische Jesaja (8 delen - Kok - hertaling) aan te kunnen schaffen.Marieke schreef:Ik koop eigenlijk nooit boeken zonder reden.Marco schreef:Twee minuten geleden besteld:
..met een reden..
Stuur de gevonden sponsors maar door naar mijLuther schreef:Ik zoek nog sponsors om de Evangelische Jesaja (8 delen - Kok - hertaling) aan te kunnen schaffen.Marieke schreef:Ik koop eigenlijk nooit boeken zonder reden.Marco schreef:Twee minuten geleden besteld:
..met een reden..
Misschien WimA?Luther schreef:Ik zoek nog sponsors om de Evangelische Jesaja (8 delen - Kok - hertaling) aan te kunnen schaffen.Marieke schreef:Ik koop eigenlijk nooit boeken zonder reden.Marco schreef:Twee minuten geleden besteld:
..met een reden..
Pffff.... nou dan lees ik toch liever dit:huisman schreef:Toch op de valreep nog een boek gekocht via internet. Sorry WimA