Laatst gekochte boeken
- Bonny
- Contacteer:
Re: Laatst gekochte boeken [2]
Snuf en de Verre Voetreis
@Jolanda: succes!
The Groom's still waiting at the altar
Aah Snuf. Ik hou helemaal niet zo van huisdieren, maar die hond roept nog altijd warme gevoelens bij me op..Bonny schreef:Snuf en de Verre Voetreis
't Is dan ook zo goed als een mens, die Snuf.
Slimmer, volgens mij.. En ik heb eens uitgerekend hoe lang hij minstens heeft geleefd (.)refo schreef:'t Is dan ook zo goed als een mens, die Snuf.

Derde deel van een indrukwekkende serie over het theocratisch koningschap in Israël.
David is nu koning over heel het volk. Nu zal moeten blijken of hij koning zal zijn op de manier waarop de Heere dat koningschap onder Zijn volk wil laten functioneren, namelijk het theocratische koningschap.
Dat is een koningschap onder God, want de Heere is Israëls eigenlijke Koning en het volk waarover Hij regeert is Gods kudde, de schapen van Zijn weide. Hoofdkenmerk van de manier waarop de Heere regeert is het herderschap. Als Herder zoekt Hij het welzijn van Zijn schapen. Laat Davids bewind ook zoiets zien?
Het antwoord is zowel ja als nee. Nu eens voldoet hij eraan; dan weer niet. Nu eens mag hij iets laten zien van Christus; dan weer is hij gewoon een zondaar, net als wij allen. Ja, mooie dingen worden van David verteld, maar zaligmaker kan hij niet zijn. De komst van zijn grote Zoon blijft noodzakelijk.
Eerder verschenen in deze serie:
Leve de koning! Van Samuël naar Saul
Driemaal gezalfd. Van Saul naar David
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De strijd tussen vlees en Geest (Christopher Love).
Dat kan ik je uit ervaring van harte aanraden te lezen/ erin te studeren.alias schreef:De strijd tussen vlees en Geest (Christopher Love).
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dank.henriët schreef:Dat kan ik je uit ervaring van harte aanraden te lezen/ erin te studeren.alias schreef:De strijd tussen vlees en Geest (Christopher Love).
Lijkt me een heel boeiend boek..alias schreef:Dank.henriët schreef:Dat kan ik je uit ervaring van harte aanraden te lezen/ erin te studeren.alias schreef:De strijd tussen vlees en Geest (Christopher Love).
Nog niet gekocht maar wel op mijn verlanglijstje voor de vaderdag (Ik zag het vandaag in de boekhandel dus het is verschenen)

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
De vierde vrouw - Frans Willem Verbaas.
Met handtekening van de schrijver voorin.
Dat gaat toch over Carl Barth? Of ben ik nu in de war?refo schreef:De vierde vrouw - Frans Willem Verbaas.
Wanneer gaan ze theologische boeken weer eens in een normale uitvoering uitgeven?huisman schreef:Nog niet gekocht maar wel op mijn verlanglijstje voor de vaderdag (Ik zag het vandaag in de boekhandel dus het is verschenen)

Tonio - A.F. Th. van der Heijden
Volgens track&trace wordt het tussen half 11 en half 2 bezorgd
Volgens track&trace wordt het tussen half 11 en half 2 bezorgd

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon