Op zich wel eens. Toch twee opmerkingen:Luther schreef:Daar sta ik wat anders in. De SGPJ zijn een politieke organisatie die debat ook als doel heeft, dus de confrontatie met andersdenkenden. Dat betekent dus dat je per definitie mensen uitnodigt met wie je het oneens bent. Op school doen we dat ook zo.Anker schreef:En die ingezonden brief over de SGP-jongeren?Luther schreef:Inderdaad!helma schreef:Mooi interview in het RD met Dr Buitelaar!
(Ook enkele mooie ingezonden brieven ter ondersteuning van het opiniestuk van mw. Quist m.b.t. peuterspeelzalen.)
- ik denk dat dit ook wel z'n grenzen heeft; persoonlijk zou ik Krol niet zo gauw uitnodigen omdat hij toch wel heel nauw verbonden is aan de homo-emancipatie
- ik zie als gevaar dat er te weinig afstand genomen wordt van de onbijbelse standpunten van de gastsprekers; ook bij Mark Rutte zag je dat effect: "tjonge wat een toffe premier hebben we toch, daar kun je nog eens mee lachen!" Ik zou er zelf ook intrappen, denk ik. Maar juist op zo'n jongerendag verwacht je toch dat er richting gegeven wordt en afstand genomen wordt van het voluit liberale gedachtengoed van Rutte. Hoe gezellig hij ook kan zijn.