Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
- J.C. Philpot
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Een cake met hagelslag en geraspte sinasappelschil erin in de oven.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
ah, ik ben ook aan het bakken
cupcakes
12 met appel (staan al in de oven)
12 met hazelnoot staan in de wacht.

cupcakes
12 met appel (staan al in de oven)
12 met hazelnoot staan in de wacht.
- JolandaOudshoorn
ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers
(Jullie mogen ook bij mij komen, dan zorg ik voor koffie)

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers![]()
Jullie zijn welkom!!!

Als je ook Sultana's hebt wil ik ook wel van de partij zijn, maar bespaar mij cupcakes!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers![]()
Jullie zijn welkom!!!

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
als jij komt koffiedrinken koop ik sultana's-DIA- schreef:Als je ook Sultana's hebt wil ik ook wel van de partij zijn, maar bespaar mij cupcakes!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers![]()
Jullie zijn welkom!!!

Je hebt zoveel soorten inmiddels, met diverse smaken, de crunch soort en de hartige varianten.helma schreef:als jij komt koffiedrinken koop ik sultana's-DIA- schreef:Als je ook Sultana's hebt wil ik ook wel van de partij zijn, maar bespaar mij cupcakes!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers![]()
Jullie zijn welkom!!!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Maar wel de echte, gekocht bij AH te Rijssen, en graag een taxi!helma schreef:als jij komt koffiedrinken koop ik sultana's-DIA- schreef:Als je ook Sultana's hebt wil ik ook wel van de partij zijn, maar bespaar mij cupcakes!helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:ehm OK, bij wie mag ik op de koffie? Ik heb wel zin in versgebakken lekkers![]()
Jullie zijn welkom!!!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- J.C. Philpot
Even bij de kringloop van de GG langs geweest:
Ds. R. van Kooren - Verzoend door Christus
Dagboekje: Lerend leven 12+
Ds. H. Veldkamp - Die knopen ontbindt (meditaties over het boek Daniel)
Paul Scheurlen - Luther onze huisvriend
Kom over en Help - In banden en gevangenis (hongaarse christenen onder het communisme in Roemenië. Negentien persoonlijke verhalen over Gods trouw)
Voor een paar euro
Ds. R. van Kooren - Verzoend door Christus
Dagboekje: Lerend leven 12+
Ds. H. Veldkamp - Die knopen ontbindt (meditaties over het boek Daniel)
Paul Scheurlen - Luther onze huisvriend
Kom over en Help - In banden en gevangenis (hongaarse christenen onder het communisme in Roemenië. Negentien persoonlijke verhalen over Gods trouw)
Voor een paar euro

Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
- MarthaMartha
Tefal strijkbout... Iongeveer of helemaal dezelfde als ik van de week tot verlies heb moeten rekenen) aanbieding bij Blokker 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een prachtige hortensia en een hele mooie kaart met een bemoediging, van een zeer dierbare vriendin.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nog een nagekomen fooitje van een vriendin voor ons huwelijksjubileum; ga ik echt iets leuks mee doen samen met mijn echtgenoot

een set winterbanden die gewonnen was bij een prijsvraag. Door een communicatiefoutje kregen we ze 2 maanden later.
Maar nu opslaan voor de volgende winter.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Volgende week gaat het gewoon weer sneeuwen hoor.Lourens schreef:een set winterbanden die gewonnen was bij een prijsvraag. Door een communicatiefoutje kregen we ze 2 maanden later.
edit: ik lees topics in de verkeerde volgorde geloof ik, want elders schreef je al dat je ze voor dat ene weekje niet liet plaatsen. Ik zou bijna hopen dat het nog twee maanden sneeuwt.

Ik plaats ze ook niet................... ze liggen nu in de garage. Ik bedoelde ook dat ene weekje sneeuw volgende week.Zita schreef:Volgende week gaat het gewoon weer sneeuwen hoor.Lourens schreef:een set winterbanden die gewonnen was bij een prijsvraag. Door een communicatiefoutje kregen we ze 2 maanden later.
edit: ik lees topics in de verkeerde volgorde geloof ik, want elders schreef je al dat je ze voor dat ene weekje niet liet plaatsen. Ik zou bijna hopen dat het nog twee maanden sneeuwt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!