Zat bij het 'zielige-mensenpakket' van de kerk.

Had mijn opa ook gekregen van de kerkAfgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.
:huhu
haha. Ik heb zijn intrede beluisterd in Opheusden. 't Lijkt me een aardige man, lekker nuchter enzo.Afgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.
Yesenaer schreef:Had mijn opa ook gekregen van de kerkAfgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.
Ach, gisteren onder de koffie vroeg mijn moeder: "Wat is een smartphone?"Mara schreef:Een I pad.
De jongere generatie gaat er zo mee aan de slag, vader en moeder dienen eerst de gebruiksaanwijzing door te nemen![]()
Zitten hier nog meer van die "kneuzen" die wel meegaan met de tijdgeest (met een vette knipoog in dit geval) maar hier best veel moeite voor moeten doen?
Ik heb sinds enige tijd een smartphone, maar ik kan er tot nu toe alleen nog maar mee bellen en appen.
Bij de 1001 andere mogelijkheden denk ik nog steeds: laat maar ff zitten, het is me te ingewikkeld.
Op een zekere leeftijd kun je nog zeker nieuwe dingen leren, maar het duurt wel langer.
Dat doe ik ook, ik zet hem aan en bekijk aandachtig het scherm.Afgewezen schreef: Begin bij de basis.
Hoeveel panfluiten staan erop?Afgewezen schreef:Nieuwe cd (niet geschikt voor Hendrikus)
Ha, niet één, geloof ik.Hendrikus schreef:Hoeveel panfluiten staan erop?Afgewezen schreef:Nieuwe cd (niet geschikt voor Hendrikus)
Wat is het zielige-mensenpakket?Afgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.
Nou, een pakket voor mensen die een beetje zielig zijn.freek schreef:Wat is het zielige-mensenpakket?Afgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.
Met een smartphone is iedere hippe refo toch allang niet meer zielig?Afgewezen schreef:Nou, een pakket voor mensen die een beetje zielig zijn.freek schreef:Wat is het zielige-mensenpakket?Afgewezen schreef:Ben ik ineens een boek van ds. G.M. de Leeuw rijker.