Leuk!!Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Mijn vader komt vanavond om hem te bekijken en al hij goed is krijgt mijn moeder het album voor haar verjaardag.
Ze hadden alleen de foto's.
Deze zijn al ingescand en nu frutselen om wat moois te maken.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Hoeveel jaar zijn ze getrouwd Lourens? En hebben ze veel foto's? (en nog geen album dus)Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Mijn vader komt vanavond om hem te bekijken en al hij goed is krijgt mijn moeder het album voor haar verjaardag.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
ff denken, komend jaar wordt dat 53 jaar.Mara schreef:Hoeveel jaar zijn ze getrouwd Lourens? En hebben ze veel foto's? (en nog geen album dus)Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Het zijn maar 33 foto's. Tot en met gemeentehuis. Een fotograaf in de kerk was denk ik nog taboe.O ja, ontvangst door de ds bij de ingang staat er nog wel op.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat is nog immer taboe.Lourens schreef:ff denken, komend jaar wordt dat 53 jaar.Mara schreef:Hoeveel jaar zijn ze getrouwd Lourens? En hebben ze veel foto's? (en nog geen album dus)Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Het zijn maar 33 foto's. Tot en met gemeentehuis. Een fotograaf in de kerk was denk ik nog taboe.O ja, ontvangst door de ds bij de ingang staat er nog wel op.
Dat ligt er aan welk bordje er naast die deur hing.refo schreef:Dat is nog immer taboe.Lourens schreef:ff denken, komend jaar wordt dat 53 jaar.Mara schreef:Hoeveel jaar zijn ze getrouwd Lourens? En hebben ze veel foto's? (en nog geen album dus)Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Dat is een lange tijd Lourens, gouden bruiloft al achter de rug dus.
Ik ben jaloers op de foto's, wij hadden een fotograaf die de boel kompleet heeft laten mislukken.

Alleen een single 8 filmpje en wat amateurfoto's resten nog.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zou jij problemen aantrekken?
Niet alles wat men niet doet is taboe. Men kan het ook gewoon flauwekul vinden.refo schreef:Dat is nog immer taboe.
Vanavond kerst met de vrouwenvereniging.
thema:" Licht in de duisternis"
Nu nog kaartjes maken voor aan het presentje voor de dames en een taart voor vanavond maken.
thema:" Licht in de duisternis"
Nu nog kaartjes maken voor aan het presentje voor de dames en een taart voor vanavond maken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Jaja, goed hoor.WimA schreef:Niet alles wat men niet doet is taboe. Men kan het ook gewoon flauwekul vinden.refo schreef:Dat is nog immer taboe.
Foto's in de kerk zijn flauwekul.

idd. Evenals kerstmannetjes.refo schreef:Jaja, goed hoor.WimA schreef:Niet alles wat men niet doet is taboe. Men kan het ook gewoon flauwekul vinden.refo schreef:Dat is nog immer taboe.
Foto's in de kerk zijn flauwekul.
Niet overal hoor.refo schreef:Dat is nog immer taboe.Lourens schreef: Het zijn maar 33 foto's. Tot en met gemeentehuis. Een fotograaf in de kerk was denk ik nog taboe.O ja, ontvangst door de ds bij de ingang staat er nog wel op.
~~Soli Deo Gloria~~
Gelukkig nietHendrikus schreef:Niet overal hoor.refo schreef:Dat is nog immer taboe.Lourens schreef: Het zijn maar 33 foto's. Tot en met gemeentehuis. Een fotograaf in de kerk was denk ik nog taboe.O ja, ontvangst door de ds bij de ingang staat er nog wel op.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
vanmiddag naar de dierentuin met de "kleintjes"
Mijn moeder naar vrouwenvereniging, kon mijn vader even stiekum hier naar toe. Trouwkaart ook meegenomen en ingescand.Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Trouwalbum is nu besteld en alles ligt thuis weer op zijn plek zonder dat mijn moeder het miste. Missie geslaagd tot nu toe.
leuk!!!Lourens schreef:Mijn moeder naar vrouwenvereniging, kon mijn vader even stiekum hier naar toe. Trouwkaart ook meegenomen en ingescand.Lourens schreef:Vandaag aan het werk om een trouwalbum van mijn ouders te maken.
Trouwalbum is nu besteld en alles ligt thuis weer op zijn plek zonder dat mijn moeder het miste. Missie geslaagd tot nu toe.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....