Lijkt me eerder een verlies. Ik hoop dat het bedrag meevalt. Sterkte!Mara schreef:Een boete van de bibliotheek. Er was één boek achter de kast gevallen. Er kwam nu een aanmaning
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
13 euro!dennis schreef:Lijkt me eerder een verlies. Ik hoop dat het bedrag meevalt. Sterkte!Mara schreef:Een boete van de bibliotheek. Er was één boek achter de kast gevallen. Er kwam nu een aanmaning

Ik vind het reuze dom, omdat je heel makkelijk kan inloggen en kan controleren wat je in huis hebt, evt. verlengen.
We beschouwen dit maar als een leermoment (voor dummies)

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Sjonge! En dat voor een control freak.Mara schreef:13 euro!dennis schreef:Lijkt me eerder een verlies. Ik hoop dat het bedrag meevalt. Sterkte!Mara schreef:Een boete van de bibliotheek. Er was één boek achter de kast gevallen. Er kwam nu een aanmaning![]()
Ik vind het reuze dom, omdat je heel makkelijk kan inloggen en kan controleren wat je in huis hebt, evt. verlengen.
We beschouwen dit maar als een leermoment (voor dummies)
1 boek - De gezondheidsepidemie, Johan Polder e.a.
2 kleine handdoeken en 1 grote
1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen
1 fles badschuim + 1 badspons

1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen

- MarthaMartha
Mmmm.. nu nog een avond kiezen om jezelf met dit geheel te verwennen....Afgewezen schreef:1 boek - De gezondheidsepidemie, Johan Polder e.a.
1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dat wordt gespreid over vele momenten.MarthaMartha schreef:Mmmm.. nu nog een avond kiezen om jezelf met dit geheel te verwennen....Afgewezen schreef:1 boek - De gezondheidsepidemie, Johan Polder e.a.
1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen

Languit in bad, met een doos bonbons op de rand van het bad, daarna afdrogen met de grote handdoek en vervolgens je voeten heerlijk verwarmen in de gebreide sloffen.Afgewezen schreef:Dat wordt gespreid over vele momenten.MarthaMartha schreef:Mmmm.. nu nog een avond kiezen om jezelf met dit geheel te verwennen....Afgewezen schreef:1 boek - De gezondheidsepidemie, Johan Polder e.a.
1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen

Vanuit het digitale kerstpakket van mijn werkgever: een rookoven.
Dat wordt dus zalm, kip etc. roken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
digitaal zalm roken?Lourens schreef:Vanuit het digitale kerstpakket van mijn werkgever: een rookoven.
- MarthaMartha
en niet te vergeten dat boek erbij....Mara schreef:Languit in bad, met een doos bonbons op de rand van het bad, daarna afdrogen met de grote handdoek en vervolgens je voeten heerlijk verwarmen in de gebreide sloffen.Afgewezen schreef:Dat wordt gespreid over vele momenten.MarthaMartha schreef:Mmmm.. nu nog een avond kiezen om jezelf met dit geheel te verwennen....Afgewezen schreef:1 boek - De gezondheidsepidemie, Johan Polder e.a.
1 doos bonbons
1 paar gebreide sloffen
MarthaMartha schreef:en niet te vergeten dat boek erbij....Mara schreef:Languit in bad, met een doos bonbons op de rand van het bad, daarna afdrogen met de grote handdoek en vervolgens je voeten heerlijk verwarmen in de gebreide sloffen.

MarthaMartha schreef:digitaal zalm roken?Lourens schreef:Vanuit het digitale kerstpakket van mijn werkgever: een rookoven.

http://www.obelink.nl/sport-outdoor/hen ... _id%3D1343
Dit is hem, zat helaas geen receptenboekje of goede gebruiksaanwijzing bij. Dus maar ff zoeken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een groot aantal "De Wachter Sions" . (Ik weet niet goed welke smily ik bij deze mededeling moet plaatsen)
Misschien deze
Misschien deze

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Die is wel toepasselijk, jahuisman schreef:Een groot aantal "De Wachter Sions" . (Ik weet niet goed welke smily ik bij deze mededeling moet plaatsen)
Misschien deze

~~Soli Deo Gloria~~
Een mooi verzorgd kerstpakket van een hele lieve "bazin".
Inklusief boekenbon
Inklusief boekenbon