Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Eerste werkdag van onze dochter na haar bevalling ....wij passen dus op ons lieve kleindochtertje...geweldig om opa te zijn 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ORS is enorm smerig. Dat lukt dus niet. We hebben het al in huis. Heeft net een paar slokken water op, dus wie weet.huisman schreef:Als hij suffig wordt het wel tijd om de dokter te bellen. Meestal geven die bij ernstige diarree ORS. Sterkte.Anker schreef:Ziekenboeg in huize Anker. Braken, diarree. Ik ben nog niet geveld, de rest wel. Inmiddels kampioen kotsruimen.Wel een beetje lastig. Middelste zoon (3) braakt vanaf zondagnacht. Drinkt alleen af en toe een mondje water, komt er vaak ook weer uit. Hij plast nog wel. Is nu best suffig, lijkt niet uitgedroogd. Moet ik nu de dokter bellen?
http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 98&rId=477

Afgewezen, bedankt voor de tip.
Mijn fietsmaat had het vorige week ook... Zou het heersen?Anker schreef:Ziekenboeg in huize Anker. Braken, diarree. Ik ben nog niet geveld, de rest wel. Inmiddels kampioen kotsruimen.Wel een beetje lastig. Middelste zoon (3) braakt vanaf zondagnacht. Drinkt alleen af en toe een mondje water, komt er vaak ook weer uit. Hij plast nog wel. Is nu best suffig, lijkt niet uitgedroogd. Moet ik nu de dokter bellen?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- MarthaMartha
Als ie suffig wordt zou ik wel bellen ja!Anker schreef:Ziekenboeg in huize Anker. Braken, diarree. Ik ben nog niet geveld, de rest wel. Inmiddels kampioen kotsruimen.Wel een beetje lastig. Middelste zoon (3) braakt vanaf zondagnacht. Drinkt alleen af en toe een mondje water, komt er vaak ook weer uit. Hij plast nog wel. Is nu best suffig, lijkt niet uitgedroogd. Moet ik nu de dokter bellen?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
Een telefoontje kan inderdaad geen kwaad.MarthaMartha schreef:Als ie suffig wordt zou ik wel bellen ja!Anker schreef:Ziekenboeg in huize Anker. Braken, diarree. Ik ben nog niet geveld, de rest wel. Inmiddels kampioen kotsruimen.Wel een beetje lastig. Middelste zoon (3) braakt vanaf zondagnacht. Drinkt alleen af en toe een mondje water, komt er vaak ook weer uit. Hij plast nog wel. Is nu best suffig, lijkt niet uitgedroogd. Moet ik nu de dokter bellen?
Sterkte ermee!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Op reis heb ik in plaats van ORS ook weleens cola met zout op. Ook smerig, maar dan anders.Anker schreef:ORS is enorm smerig. Dat lukt dus niet. We hebben het al in huis. Heeft net een paar slokken water op, dus wie weet.huisman schreef:Als hij suffig wordt het wel tijd om de dokter te bellen. Meestal geven die bij ernstige diarree ORS. Sterkte.Anker schreef:Ziekenboeg in huize Anker. Braken, diarree. Ik ben nog niet geveld, de rest wel. Inmiddels kampioen kotsruimen.Wel een beetje lastig. Middelste zoon (3) braakt vanaf zondagnacht. Drinkt alleen af en toe een mondje water, komt er vaak ook weer uit. Hij plast nog wel. Is nu best suffig, lijkt niet uitgedroogd. Moet ik nu de dokter bellen?
http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 98&rId=477
Afgewezen, bedankt voor de tip.
- MarthaMartha
Hoe is het nu trouwens? Ben je te druk met je zieken om te reageren? Of ben je inmiddels zelf ook geveld?
Alleen cola helpt ook goed tegen misselijkheid.Zita schreef:Op reis heb ik in plaats van ORS ook weleens cola met zout op. Ook smerig, maar dan anders.
Vanavond werken...nu het boek van ds Kort gaan halen bij een bevriende boekhandelaar. 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
ORS is bedoeld tegen uitdrogen, dus vandaar dat we zout toevoegden toen bleek dat het hele reisgezelschap door een eng virusje dat gevaar liep en er geen apotheek om de hoek zat.Tiberius schreef:Alleen cola helpt ook goed tegen misselijkheid.Zita schreef:Op reis heb ik in plaats van ORS ook weleens cola met zout op. Ook smerig, maar dan anders.
- MarthaMartha
boodschappen, kadootje voor een verjaardag, mijn zus komt langs, vanmiddag wil ik even slapen en vanavond een verjaardag....
Vanmorgen komt mijn zus strijken
Ik ga de keuken doen en we luisteren samen een preek van hun toekomstige dominee.
Er staan 2 cakes in de oven; vanavond hebben we hier Dordtse Leerregelkring. Iedereen welkom trouwens.
Vanmiddag met mijn moeder naar de rommelmarkt.
Aan het eind van de middag onze Chinese vriendin ophalen die ons wil verrassen met een échte Chinese maaltijd.
Ook mijn ouders blijven eten; ik ben erg benieuwd wat ze voor ons gaat koken.
Vandaag alles klaar voor 't weekend; morgen naar de OpenDoorsdag.

Ik ga de keuken doen en we luisteren samen een preek van hun toekomstige dominee.
Er staan 2 cakes in de oven; vanavond hebben we hier Dordtse Leerregelkring. Iedereen welkom trouwens.
Aan het eind van de middag onze Chinese vriendin ophalen die ons wil verrassen met een échte Chinese maaltijd.
Ah, fijne dag morgen. Wij kunnen niet, maar dat geeft voor een keer niet..
Denk een beetje overna waar je je auto neerzet. Je staat zo een uurtje te wachten als het afgelopen is.., ik kan me voorstellen dat je dat na zo'n dag niet scheelt, maar als je kinders hebt....
Denk een beetje overna waar je je auto neerzet. Je staat zo een uurtje te wachten als het afgelopen is.., ik kan me voorstellen dat je dat na zo'n dag niet scheelt, maar als je kinders hebt....
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
- JolandaOudshoorn
Een heel mooie dag toegewenst. Helaas lukt het ons weer niet om er naar toe te gaan, maar net zoals vorig jaar zeggen we ook nu: volgend jaar beter!helma schreef:Vanmorgen komt mijn zus strijken![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
naar de opendoors dag