Vraag (pc en internet)

Afgewezen

Re: Een vraag:

Bericht door Afgewezen »

refo schreef:
Afgewezen schreef: Moet het eerst nog uitproberen. :huhu
Als je het hent uitgeprobeerd en het resultaat bevalt niet, dan ctrl alt pijltje naar boven.
Noch het een, noch het ander heeft geholpen. :fi :oO
vlinder

Bericht door vlinder »

Afgewezen schreef:
refo schreef:
Afgewezen schreef: Moet het eerst nog uitproberen. :huhu
Als je het hent uitgeprobeerd en het resultaat bevalt niet, dan ctrl alt pijltje naar boven.
Noch het een, noch het ander heeft geholpen. :fi :oO
Zit er rechts onderin je scherm geen icoontje met toetsenbord? (soms even een pijltje opzij klikken). Op sommige pc's kun je het op die manier heel eenvoudig wijzigen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Johann Gottfried Walther

Bericht door Johann Gottfried Walther »

Mijn vraag:
Is er iemand die veel inzicht heeft in inductieve statistiek?
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Johann Gottfried Walther schreef:Mijn vraag:
Is er iemand die veel inzicht heeft in inductieve statistiek?
Dat zal ongetwijfeld.

Als je één van de forummers bedoelt, klinkt het me als iets voor Parsifal. Maar die heeft momenteel belangrijker zaken aan zijn hoofd/hart, heb ik begrepen.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Vraagje:

Hoe kan ik nieuwe fonts downloaden.
En is dat gratis te downloaden?

Computerdeskundigen en anderen die me wegwijs kunnen maken
meldt u hier!
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

Voor iemand die geen CD kan afspelen, en dit ook geen CD speler wil kopen, wil ik graag preken overnemen van de PC naar een bandje. Heeft iemand een idee hoe dit het beste te doen is?

Eventueel zou ik eerst een CD kunnen branden, en dan al afspelend overnemen op een bandje. Maar dit is best lastig. Heeft iemand een andere idee/oplossing?

Alvast bedankt!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Vraagje:

meldt u hier!
DIA, lang niet alle fonts zijn gratis, maar als je even zoekt op free fonts vind je er genoeg op internet. Bijvoorbeeld hier: http://fontastic.i-n.net/fontastic/index.html of http://www.dafont.com
Als je een mooie hebt gevonden, download je die als zip-bestand, en vervolgens pak je 'm uit in de map waar je fonts staan (meestal: C > Windows > Fonts).

Hier een mooie "oude schrijver" voor je: http://www.dafont.com/schnitger-1680-regular.font

Als het niet lukt: trek gewoon aan de bel, dan lossen we 't samen op.
~~Soli Deo Gloria~~
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

sweelinck 25 schreef:Voor iemand die geen CD kan afspelen, en dit ook geen CD speler wil kopen, wil ik graag preken overnemen van de PC naar een bandje. Heeft iemand een idee hoe dit het beste te doen is?

Eventueel zou ik eerst een CD kunnen branden, en dan al afspelend overnemen op een bandje. Maar dit is best lastig. Heeft iemand een andere idee/oplossing?

Alvast bedankt!
Het is de omgekeerde wereld (normaal zet je van een cassettebandje om naar Digitaal), maar als je op je cassettespeler je Line-In aansluit op de Line-Out (of koptelefoonaansluiting) van je PC, kun je het e.e.a. omzetten (cassettespeler in de record-stand).
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
ejvl

Bericht door ejvl »

sweelinck 25 schreef:Voor iemand die geen CD kan afspelen, en dit ook geen CD speler wil kopen, wil ik graag preken overnemen van de PC naar een bandje. Heeft iemand een idee hoe dit het beste te doen is?

Alvast bedankt!
Makkelijkste is via een stereo waar CD en bandje op zit, CD afspelen en bandje dmv REC laten opnemen.
Heeft die persoon ook geen computer? Daar kun je ook CD's mee luisteren.
Van cassette naar CD is zo'n kabeltje voor te koop, maar ik ben bang dat dit andersom niet werkt.

Het makkelijkste is om een CD speler die je vast wel ergens gratis kan halen te gebruiken, dan hoeft het ook geen geld te kosten, ik neem aan dat dit de moeilijkheid is bij die persoon.
sweelinck 25

Bericht door sweelinck 25 »

ejvl schreef:

Alvast bedankt!
Makkelijkste is via een stereo waar CD en bandje op zit, CD afspelen en bandje dmv REC laten opnemen.
Heeft die persoon ook geen computer? Daar kun je ook CD's mee luisteren.
Van cassette naar CD is zo'n kabeltje voor te koop, maar ik ben bang dat dit andersom niet werkt.

Het makkelijkste is om een CD speler die je vast wel ergens gratis kan halen te gebruiken, dan hoeft het ook geen geld te kosten, ik neem aan dat dit de moeilijkheid is bij die persoon.
Bedankt voor de reacties! Ik ga ermee aan de slag.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Vraagje:

meldt u hier!
DIA, lang niet alle fonts zijn gratis, maar als je even zoekt op free fonts vind je er genoeg op internet. Bijvoorbeeld hier: http://fontastic.i-n.net/fontastic/index.html of http://www.dafont.com
Als je een mooie hebt gevonden, download je die als zip-bestand, en vervolgens pak je 'm uit in de map waar je fonts staan (meestal: C > Windows > Fonts).

Hier een mooie "oude schrijver" voor je: http://www.dafont.com/schnitger-1680-regular.font

Als het niet lukt: trek gewoon aan de bel, dan lossen we 't samen op.
Ik heb eerder zipbestanden gedownload, maar op de een of andere manier willen ze niet open...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Ik heb eerder zipbestanden gedownload, maar op de een of andere manier willen ze niet open...
Heb je wel een zip-programma op je pc? Zoiets als winzip? http://www.winzip.com/downwz.htm
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:Ik heb eerder zipbestanden gedownload, maar op de een of andere manier willen ze niet open...
Heb je wel een zip-programma op je pc? Zoiets als winzip? http://www.winzip.com/downwz.htm
Dat weet ik ook niet.... ach ja, ik zai er met een beetje hulp ook wel een keer uitkomem

Mijn hele pc zit trouwens op dit monent verschrilkkelijk onlogisch in elkaar.
Vroeger kom ik in één keer naar "Mijn documenten" of "Mijn afbeeldingen"
maar nu zit dat allemaal diep verborgen in de ingewanden van deze pc....

Ik moet tegenwoodig enorm veel uitvouen voor ik eindelijk bij mijn documeten
raak...
Ik heb het vaste geloof dat dat veel eenvoudiger kan... Maarja, je zal maar
za a-technisch zijn als sommige techneuten a-nuzikaal...
refo

Bericht door refo »

Als je de map met documenten hebt gevonden moet je die de volgende keer niet meteen openen.

Met de rechtermuisknop op 'mijn documenten' klikken. Daarna kiezen voor snelkoppeling op het buroblad.
henriët

Bericht door henriët »

Wat is het verschil tussen skype en face-time?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie