Van harte!!
Foto!!!henriët schreef:Dank jullie wel!
Dinsdag op kraambezoek geweest, en... heerlijk uitgebreid met mijn 'prinse-neef' gekroeldMarthaMartha schreef:Foto!!!henriët schreef:Dank jullie wel!
40, 50?Anker schreef:WimA is jarig! Hij heeft vandaag zijn jeugd echt achter zich gelaten.
Gefeliciteerd!
O, je bent nog een jonkie.WimA schreef:Tnx. 40 is een leeftijd waarop men nog niet kan spreken van "afgaande onder de mannen", hoewel ik het wel eens denk als ik er weer eens door twintigers eruit wordt gelopen.
Rond het veertigste levensjaar vindt er in het leven van een man een fundamentele ommekeer plaats. De afronding van de vroege volwassenheid en het begin van de middelbare leeftijd noemen we de overgang naar de middelbare leeftijd. Het begin ligt ongeveer bij het 38ste jaar en duurt meestal tot het 43ste jaar.WimA schreef:Tnx. 40 is een leeftijd waarop men nog niet kan spreken van "afgaande onder de mannen", hoewel ik het wel eens denk als ik er weer eens door twintigers eruit wordt gelopen.
Aaaah... van harte! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad!Anker schreef:WimA is jarig! Hij heeft vandaag zijn jeugd echt achter zich gelaten.
Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd van een jongere.WimA schreef:Tnx. 40 is een leeftijd waarop men nog niet kan spreken van "afgaande onder de mannen", hoewel ik het wel eens denk als ik er weer eens door twintigers eruit wordt gelopen.
Ook van harte gefeliciteerd! En ach, leeftijd is echt betrekkelijk.Jongere schreef:Van harte gefeliciteerd van een jongere.WimA schreef:Tnx. 40 is een leeftijd waarop men nog niet kan spreken van "afgaande onder de mannen", hoewel ik het wel eens denk als ik er weer eens door twintigers eruit wordt gelopen.