ZadelOorspronkelijk gepost door PimIk dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....Oorspronkelijk gepost door takkie
Jacob, gewoon je computer oppakken, het raam opendoen en naar beneden gooien:ki
trojaanse knollen.
-
takkie
OK, nu snap ik het. Jij wordt jaloers, omdat hij nu met een ander paard bezig is?!Oorspronkelijk gepost door takkieZadelOorspronkelijk gepost door PimIk dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....Oorspronkelijk gepost door takkie
Jacob, gewoon je computer oppakken, het raam opendoen en naar beneden gooien:ki:D:D, hij kan kiezen tussen dát paard of mij natuurlijk dan:D
Nou, dan wil ik bij deze wel het advies aan Jacob geven om voor jou te kiezen.
Geen oplossing maar een conclusie, zoals breek al zei de meeste van die akelige dingen op je pc krijg je door dubieuze [zoals Kazaa] sites te bezoeken en je firewall toestemming te geven om bepaalde dingen door te geven [sprak de ervaingsdeskundige] Dus? [valse aantijging zeg het maar hoor]
Met vriendelijke groet, Egbert.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
-
takkie
Dank je:u:uOorspronkelijk gepost door PimOK, nu snap ik het. Jij wordt jaloers, omdat hij nu met een ander paard bezig is?!Oorspronkelijk gepost door takkieZadelOorspronkelijk gepost door PimIk dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....Oorspronkelijk gepost door takkie
Jacob, gewoon je computer oppakken, het raam opendoen en naar beneden gooien:ki:D:D, hij kan kiezen tussen dát paard of mij natuurlijk dan:D
Nou, dan wil ik bij deze wel het advies aan Jacob geven om voor jou te kiezen.![]()
:,:,:,:,:,:,:,:,:, Jacob is bang dat ie kramp in zn kaken krijgt :$:!:D:POorspronkelijk gepost door drésorry hoor! 't was maar een grapjeOorspronkelijk gepost door jacob
als je niks zinnigs hebt te melden en dat geld ook voor de vorige poster dan zou het fijn zijn om gewoon niet te posten.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
soms is kiezen wel erg moeilijk hoor.Oorspronkelijk gepost door takkieZadelOorspronkelijk gepost door PimIk dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....Oorspronkelijk gepost door takkie
Jacob, gewoon je computer oppakken, het raam opendoen en naar beneden gooien:ki:D:D, hij kan kiezen tussen dat paard of mij natuurlijk dan:D
Met vriendelijke groet, Egbert.
Hij mag vast de PC van Takkie wel lenen om te OSW'en? toch ??Oorspronkelijk gepost door Egbertsoms is kiezen wel erg moeilijk hoor.Oorspronkelijk gepost door takkieZadelOorspronkelijk gepost door PimIk dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....Oorspronkelijk gepost door takkie
Jacob, gewoon je computer oppakken, het raam opendoen en naar beneden gooien:ki:D:D, hij kan kiezen tussen dat paard of mij natuurlijk dan:D
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
-
takkie
Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk,Oorspronkelijk gepost door dréHij mag vast de PC van Takkie wel lenen om te OSW'en? toch ??Oorspronkelijk gepost door Egbertsoms is kiezen wel erg moeilijk hoor.Oorspronkelijk gepost door takkieZadelOorspronkelijk gepost door Pim Ik dacht dat jullie moesten sparen voor je uitzet. Zadel jij Jacob ff met een kostenpost op voor een nieuwe PC....:D:D, hij kan kiezen tussen dat paard of mij natuurlijk dan:D
als tie maar niet op een trojaans paard komt dan:D:D, nee hoor, Jacob heeft pas nog onze computer helemaal gemaakt, zaten ook trojaanse paarden in, dus hij is heel handig met computers mijn jacobje:in, dus ik zie het zo voor me dat hij nu ongeveer met het stoom uit zijn oren achter dat ding zit:in:in
-
takkie
oooo, dan is tie bijna een ervaren veterinair deskundige.......Oorspronkelijk gepost door takkieTuuuuuuuuuuuuuuurlijk,Oorspronkelijk gepost door dréHij mag vast de PC van Takkie wel lenen om te OSW'en? toch ??Oorspronkelijk gepost door Egbertsoms is kiezen wel erg moeilijk hoor.Oorspronkelijk gepost door takkie Zadel:D:D, hij kan kiezen tussen dat paard of mij natuurlijk dan:D
als tie maar niet op een trojaans paard komt dan:D:D, nee hoor, Jacob heeft pas nog onze computer helemaal gemaakt, zaten ook trojaanse paarden in, dus hij is heel handig met computers mijn jacobje:in, dus ik zie het zo voor me dat hij nu ongeveer met het stoom uit zijn oren achter dat ding zit:in:in
(hoe kwam jij eigenlijk aan die trojaanse paarden??????
dré
--------
Credo in unum Deo
--------
Credo in unum Deo
-
jacob
ik doe het nog een btje
ik vrees dat ik wel weet hoe het komt.
gisteren heb ik nero gedownload van http://www.download.com
en dan kan je hem kopen als je wilt
behalve dan als je een illigale serial op de kop weet te tikken.
en toen kwam ik op deze website
http://www.astalavista.com
en tja daar heb ik iets moeten downloaden en toen is de narigheid denk ik begonnen.
dus zo zie je maar weer, je kan maar beter alles gewoon netjes kopen..........
dus zo zie je maar, ik ben gestraft.
DUSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz..........pfffffffffffffffffff..................
[Aangepast op 16/11/04 door jacob]
ik vrees dat ik wel weet hoe het komt.
gisteren heb ik nero gedownload van http://www.download.com
en dan kan je hem kopen als je wilt
behalve dan als je een illigale serial op de kop weet te tikken.
en toen kwam ik op deze website
http://www.astalavista.com
en tja daar heb ik iets moeten downloaden en toen is de narigheid denk ik begonnen.
dus zo zie je maar weer, je kan maar beter alles gewoon netjes kopen..........
dus zo zie je maar, ik ben gestraft.
DUSSSSSSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzz..........pfffffffffffffffffff..................
[Aangepast op 16/11/04 door jacob]