digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!

digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!
Dank dank. Soms heb je andere media nodig om ook een andere kant te leren kennenhelma schreef:digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!![]()
O jawel, maar digitaal ben je vasthoudender in je standpunten en soms wat ongenuanceerder. Beiden heb ik in real life gesproken en zijn het gewoon leuke lieve mensen. Ik herken dit ook in mezelf. Zo 'pinnig' als ik op forum reageer klinkt het niet als ik het zo zeg. (tenminste dat hoop ikhelma schreef:digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!![]()
haha, Wilhelm helemaal verrast ja!Wilhelm schreef:Dank dank. Soms heb je andere media nodig om ook een andere kant te leren kennenhelma schreef:digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!![]()
Wilhelm schreef:En Anker, ik denk het ook
Dank, dank!!vlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!
Haha, nee hoor, in real life ben een heerlijke, zoetige, lieve schat!vlinder schreef:O jawel, maar digitaal ben je vasthoudender in je standpunten en soms wat ongenuanceerder. Beiden heb ik in real life gesproken en zijn het gewoon leuke lieve mensen. Ik herken dit ook in mezelf. Zo 'pinnig' als ik op forum reageer klinkt het niet als ik het zo zeg. (tenminste dat hoop ikhelma schreef:digitaal nietvlinder schreef:Dat weet ik zeker. Jullie zijn in real life namelijk allebei gewoon leuk!![]()
)
ga je morgen trouwen?????parsifal schreef:niet helemaal vandaag, maar morgen heb ik vast geen tijd:
Trouwen
Blijkbaarhenriët schreef:ga je morgen trouwen?????parsifal schreef:niet helemaal vandaag, maar morgen heb ik vast geen tijd:
Trouwen
Ja, van harte parsifal!henriët schreef:Nou, dan iig een heel gezegende en fijne en gezellige dag!
Ik heb het laatste kwartiertje gekeken. De jurk was jammerlijk afgezakt of uitgerekt; de taille zat op haar heupen en de zoom 'stond' op de grond. Maar verder een mooi bruidje.Mara schreef:Een stukje van de huwelijksbevestiging gekeken van het bruidspaar in Luxemburg.
http://nos.nl/koningshuis/artikel/43136 ... hanie.html
Hele mooie bruidsjurk. Prachtig klassiek boeket, met orchidee, stephanotis, in witte tinten.
Moeder van de bruid in augustus j.l. overleden, dus de dienst begon met 1 minuut stilte.
Vader van de bruid heeft geen goede gezondheid. Hij werd de kerk ingereden in een rolstoel en moest ondersteund worden tijdens het staan.
En sommige dames hadden helaas een veel te grote hoed opgezet.