Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Op de NATIONALE Synode van 1618/19 is de opdracht gegeven tot vertalen.
In IEDERE statenbijbel staat die tekst.
Kerk en staat waren destijds bepaald niet gescheiden.
Een heerlijke roombotercake; door iemand heel sneaky in mijn tas gestopt 

Geniet ervanhelma schreef:Een heerlijke roombotercake; door iemand heel sneaky in mijn tas gestopt

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Zelfgebakken?helma schreef:Een heerlijke roombotercake; door iemand heel sneaky in mijn tas gestopt

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zoiets vind ik nu nooit.. Maar ik heb natuurlijk ook geen tas.Mara schreef:Zelfgebakken?helma schreef:Een heerlijke roombotercake; door iemand heel sneaky in mijn tas gestopt
Niettemin: eet smakelijk.
abonnement op de dierentuin. 

Ik denk dan altijd aan de bijbeltekst:''Mijn koninkrijk is niet van deze wereld ''refo schreef:Op de NATIONALE Synode van 1618/19 is de opdracht gegeven tot vertalen.
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Nu, dat was in de tijd van de Nationale Synode echt niet anders, hoor.Simon schreef:Ik denk dan altijd aan de bijbeltekst:''Mijn koninkrijk is niet van deze wereld ''refo schreef:Op de NATIONALE Synode van 1618/19 is de opdracht gegeven tot vertalen.
Ik snap dus niet zo goed wat je daar nu mee wilt zeggen.
Fijn!!!!helma schreef:abonnement op de dierentuin.
Geniet er van!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
140 euro; voor 11 personen; met dank aan Kruidvathenriët schreef:Fijn!!!!helma schreef:abonnement op de dierentuin.
Geniet er van!!

(ik zei nog bij de kassa: het geldt toch alleen voor de ongetrouwde kinderen? nee hoor mevrouw, voor uw hele gezin.)
En de Julianatoren zit er ook gratis bij.
- MarthaMartha
Mmm... ze moeten alleen op 1 adres wonen toch?helma schreef:140 euro; voor 11 personen; met dank aan Kruidvathenriët schreef:Fijn!!!!helma schreef:abonnement op de dierentuin.
Geniet er van!!![]()
(ik zei nog bij de kassa: het geldt toch alleen voor de ongetrouwde kinderen? nee hoor mevrouw, voor uw hele gezin.)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Pondspak DE koffie van Dirk
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
De kassajuf was in de bonen of luisterde niet goed.MarthaMartha schreef:Mmm... ze moeten alleen op 1 adres wonen toch?helma schreef:140 euro; voor 11 personen; met dank aan Kruidvathenriët schreef:Fijn!!!!helma schreef:abonnement op de dierentuin.
Geniet er van!!![]()
Bij de kassamevrouw van een dergelijke keten, gaat het nog wel eens mis.helma schreef:140 euro; voor 11 personen; met dank aan Kruidvathenriët schreef:Fijn!!!!helma schreef:abonnement op de dierentuin.
Geniet er van!!![]()
Vooral als het een zaterdaghulpje is.
Ik zou als ik jou was, even navraag doen bij het kantoor van Kruidvat, om teleurstelling later te voorkomen.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bert Mulder
- Contacteer:
Omdat de staat haar controle over de kerk niet op wilde geven. De DKO, daartegenover, is niet akkoord met de curatele van de staat.refo schreef:Op de NATIONALE Synode van 1618/19 is de opdracht gegeven tot vertalen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.