Mooie avond, maar wel vreemd dat psalm 130 gezongen wordt in combinatie met een poplieddeuntje.Anker schreef:Vanavond zingen in de Grote Kerk van Dordt. Met drie mannenkoren. Welkom allen!
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Begrafenis....
en morgen weer.
en morgen weer.
Sterkte; voor beide dagen.helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Tiberius schreef:Sterkte; voor beide dagen.helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Sterkte.eilander schreef:Tiberius schreef:Sterkte; voor beide dagen.helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Sterkte Helma.helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Ik hoop dat je getroost en bemoedigd thuis komt.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- MarthaMartha
poetsen en boenen.... kijkers voor ons huis vanmiddag.... de derde keer in twee jaar tijd....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Sterkte..wat kan het soms verschillen. Wij hadden deze week 2 bruiloften.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ik hoop zo voor jullie dat het nu eindelijk wat gaat worden...MarthaMartha schreef:poetsen en boenen.... kijkers voor ons huis vanmiddag.... de derde keer in twee jaar tijd....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Ik hoop dat ze het gaan kopen...!MarthaMartha schreef:poetsen en boenen.... kijkers voor ons huis vanmiddag.... de derde keer in twee jaar tijd....
succes!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
eilander schreef:Tiberius schreef:Sterkte; voor beide dagen.helma schreef:Begrafenis....
en morgen weer.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- J.C. Philpot
Wat loeizware pallisades verwijderen uit de tuin. Uitgraven, en daarna losbeuken met een staakijzer. De grote hond van de buren blaft woedend met zijn kop vervaarlijk over de schutting (hij staat op zijn hok).
Vanmiddag op visite bij mijn broertje.
Vanmiddag op visite bij mijn broertje.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Oude zitbank naar de milieustraat brengen, hij was niet goed genoeg meer voor de kringloop (vonden wij).
Nieuwe bank gehaald en gezamenlijk naar binnen gesjouwd

Hoe is het afgelopen met de kijkers, worden het (mogelijk) kopers?MarthaMartha schreef:poetsen en boenen.... kijkers voor ons huis vanmiddag.... de derde keer in twee jaar tijd....
Zo te zien zit de stoel achter de PC nog steeds lekkerderMara schreef:Oude zitbank naar de milieustraat brengen, hij was niet goed genoeg meer voor de kringloop (vonden wij).

“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -