lukt het nogal?MarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan

lukt het nogal?MarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
MarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
J.C. Philpot schreef:Werken. Daarna heb ik boodschappen gedaan bij de Lidl en wat dingetjes bij de Albert Heijn. Friet gegeten, kinderen naar bed, en zelf ook vroeg naar bed (half 10).
ofwel van kuiken tot kip bevorderd worden...parel schreef:Volwassen worden
...ofwel 18de verjaardag vieren.
Maar bekijk nu eens foto's uit de jaren 50... Het lijken wel andere mensen! Lachen was op die foto's een zeldzaamheid... Er staan enkele filmpjes van het oude Rijssen op internet.... Te vinden bij Youtube. Daar ken je de mensen en de hele stad, die toen nog een veel dorpser karakter had echt niet meer van terug!Mara schreef:Gefeliciteerd Parel![]()
Je mag nu met de vuist op tafel slaan![]()
Dochterlief haalde een grote doos met foto's van de zolder.
Ze heeft zich wederom zitten verbazen over de haardracht en kleding in de jaren 80.
En als ik het zie moet ik ook bekennen, dat het niet altijd even flatteus was met die enorme schouders, met joekels van schoudervullingen,
heel hoog haar, stijf van de lak. Enorme bossen met krullen. Zelfgebreide truien, maar zo wijd![]()
Maar ze gelooft niet dat ze over 30 jaar evenzeer lacht om de mode van nu
Inderdaad. Er kwamen ook trouw"kiekjes" tevoorschijn, mijn moeder in een donkerblauwe jurk. Tja, het was midden in de oorlog.-DIA- schreef:Maar bekijk nu eens foto's uit de jaren 50... Het lijken wel andere mensen! Lachen was op die foto's een zeldzaamheid... Er staan enkele filmpjes van het oude Rijssen op internet.... Te vinden bij Youtube. Daar ken je de mensen en de hele stad, die toen nog een veel dorpser karakter had echt niet meer van terug!Mara schreef:Gefeliciteerd Parel![]()
Ze heeft zich wederom zitten verbazen over de haardracht en kleding in de jaren 80.
En als ik het zie moet ik ook bekennen, dat het niet altijd even flatteus was met die enorme schouders, met joekels van schoudervullingen,
heel hoog haar, stijf van de lak. Enorme bossen met krullen. Zelfgebreide truien, maar zo wijd![]()
Mode is op gericht om maar zo begeerlijk mogelijk te zijn voor het andere geslacht.Mara schreef:Gefeliciteerd Parel![]()
SEPIA.refo schreef:Kleurenfoto's uit de oorlog?
Nou foei, terug naar de boerkaSimon schreef:Mode is op gericht om maar zo begeerlijk mogelijk te zijn voor het andere geslacht.Mara schreef:Gefeliciteerd Parel![]()
meedoen met wat de wereld dicteert, en wat zieke mode-diktatoren bevelen te dragen.
Wat een frustratie...Simon schreef: Mode is op gericht om maar zo begeerlijk mogelijk te zijn voor het andere geslacht.
meedoen met wat de wereld dicteert, en wat zieke mode-diktatoren bevelen te dragen.