Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [8]
Daarnet zaakjes gedaan met de plaatselijke boekhandel
3 boeken gekocht
-2 delen van Predikanten en Oefenaars 2x 7,50
-Samengevloeid gesch. OGGiN voor 5,00
De oude prijsstickers zaten er nog op
Ik heb ze nu kunnen kopen van 66,90 nu voor 20,00
Dus das wel mooi.....
3 boeken gekocht
-2 delen van Predikanten en Oefenaars 2x 7,50
-Samengevloeid gesch. OGGiN voor 5,00
De oude prijsstickers zaten er nog op
Ik heb ze nu kunnen kopen van 66,90 nu voor 20,00
Dus das wel mooi.....
- JolandaOudshoorn
Tickets naar Israel!
Ik leef van het ene uitstapje naar het andere.
Twee weken geleden 2 dagen vrouwenconferentie, over twee weken een weekendje Limburg en twee weken daarna 6 dagen Israel
Ik leef van het ene uitstapje naar het andere.
Twee weken geleden 2 dagen vrouwenconferentie, over twee weken een weekendje Limburg en twee weken daarna 6 dagen Israel

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Broodje gezond; speciaal voor mij klaargemaakt door mijn dochter van 10. Ze is er speciaal voor naar de broodjesshop geweest waar haar grote zus werkt.
Die dochter gaf een beker versgeperste sap voor me mee.
Mijn kinderen zitten soms vol verrassingen; vorige week lag er een envelopje onder m'n kussen met geld: "voor een etentje samen". (van onze oudste dochter die zelf elk dubbeltje van haar uitkering moet omdraaien)
Ik voel me zo rijk als moeder. (en ja, het gaat gelukkig weer goed met me)
Mijn kinderen zitten soms vol verrassingen; vorige week lag er een envelopje onder m'n kussen met geld: "voor een etentje samen". (van onze oudste dochter die zelf elk dubbeltje van haar uitkering moet omdraaien)
Laatst gewijzigd door helma op 06 okt 2012, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is fijn Helma. Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.helma schreef:Broodje gezond; speciaal voor mij klaargemaakt door mijn dochter van 10. Ze is er speciaal voor naar de broodjesshop geweest waar haar grote zus werkt.
Mijn kinderen zitten soms vol verrassingen; vorige week lag er een envelopje onder m'n kussen met geld: "voor een etentje samen". (van onze oudste dochter die zelf elk dubbeltje van haar uitkering moet omdraaien van)
En vooral omdat je de allerallerallerliefste van de hele wereld bent.

Dat gaat helaas voorbij. Later moet die allerliefste moeder zich niet overal meer mee bemoeien.

Maar het wordt anders, als ze ouder worden.
Dan kunnen ze zo in de roos schieten wat betreft een kadootje, of lief gebaar

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Fijn Helma, goed te horen!helma schreef:Broodje gezond; speciaal voor mij klaargemaakt door mijn dochter van 10. Ze is er speciaal voor naar de broodjesshop geweest waar haar grote zus werkt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.
En vooral omdat je de allerallerallerliefste van de hele wereld bent.![]()
Toch maar goed bewaren, als 'ie gaat trouwen ben je blij dat je ze bewaard hebt!eilander schreef:Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.
~~Soli Deo Gloria~~
Voor alle duidelijkheid: als hij echt goed bezig is, produceert hij er een aantal per dag.... (Maar hele mooie exemplaren worden zeker bewaard!)Hendrikus schreef:Toch maar goed bewaren, als 'ie gaat trouwen ben je blij dat je ze bewaard hebt!eilander schreef:Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.
- MarthaMartha
dan ben je vast óf echt de aler livste pappa óf hij heeft iets goed te makeneilander schreef:Voor alle duidelijkheid: als hij echt goed bezig is, produceert hij er een aantal per dag.... (Maar hele mooie exemplaren worden zeker bewaard!)Hendrikus schreef:Toch maar goed bewaren, als 'ie gaat trouwen ben je blij dat je ze bewaard hebt!eilander schreef:Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Nu ja, niet op iedere tekening staan dergelijke teksten, maar hij tekent nogal wat af.MarthaMartha schreef:dan ben je vast óf echt de aler livste pappa óf hij heeft iets goed te makeneilander schreef:
Voor alle duidelijkheid: als hij echt goed bezig is, produceert hij er een aantal per dag.... (Maar hele mooie exemplaren worden zeker bewaard!)
Tja, of ik de aler livste pappa ben: hij heeft nog niet alle vaders gezien, denk ik. Dus hij roept maar wat, zonder het goed te onderzoeken

Verzamelen op de vloer leggen en een foto van maken, dan kunnen de allermooiste bewaard worden en de andere weg gedaan worden.eilander schreef:Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.
Wie overwint, zal over de tweede dood geen schade lijden.
Wij hebben voor elk kind een grote plastic opbergkrat gekocht en daar alle tekeningen, kleurplaten, schriftjes e.d. in gedaan.eilander schreef:Nu ja, niet op iedere tekening staan dergelijke teksten, maar hij tekent nogal wat af.MarthaMartha schreef:dan ben je vast óf echt de aler livste pappa óf hij heeft iets goed te makeneilander schreef:
Voor alle duidelijkheid: als hij echt goed bezig is, produceert hij er een aantal per dag.... (Maar hele mooie exemplaren worden zeker bewaard!)
Tja, of ik de aler livste pappa ben: hij heeft nog niet alle vaders gezien, denk ik. Dus hij roept maar wat, zonder het goed te onderzoeken
Want ze zetten niet altijd hun naam er onder en later weet je niet meer wie het getekend of gekleurd heeft.
We hebben ze allemaal bewaard en het is heel leuk om te zien dat het ene kind talent had en het andere niet.
Ook om terug te lezen dat je ooit de allerbelangrijkste persoon in het leven je kind was.
Dat gaat voorbij

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Zo doe ik het inderdaad tegenwoordig ook met veel kinderwerkjes van school...joy schreef:Verzamelen op de vloer leggen en een foto van maken, dan kunnen de allermooiste bewaard worden en de andere weg gedaan worden.eilander schreef:Onze zoon van 6 maakt nu inderdaad bijna elke dag tekeningen met handgeschreven teksten waaruit blijkt dat ik "de aler livste pappa van de wirult" ben. (waar laat je al die tekeningen??)Mara schreef:Ik vond vroeger de zelfgemaakte tekeningen, frutseltjes, plakzoenen, vieze ontbijtjes, altijd zeer ontroerend.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een afspraak voor een sollicitatiegesprek.
Heere, leer mij Uw weg...............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
geef het maar uit handen. Laat hem besturen, waken, t is wijsheid wat Hij doetLourens schreef:Een afspraak voor een sollicitatiegesprek.
zo zal Hij alles maken; dat g'u verwondren moet