Wist je dat........[6]

gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

MarthaMartha schreef:helma de tieners van de high tea op een geweldige manier bezig houdt? :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Je hebt ze toch geen keukenrol gegeven he :huhu
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door MarthaMartha »

gertje schreef:
MarthaMartha schreef:helma de tieners van de high tea op een geweldige manier bezig houdt? :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Je hebt ze toch geen keukenrol gegeven he :huhu
????????????????? hoe weet jij dat nou?
ze kwamen hier met een zakje krentenbollen en wat ham/kaascroissants..... de krentenbollen zijn dankbaar aanvaard en al op inmiddels, ze zijn hier vertrokken met een koekenpan en een pak "wereldgerechten' van Knorr............
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

MarthaMartha schreef:
gertje schreef:
MarthaMartha schreef:helma de tieners van de high tea op een geweldige manier bezig houdt? :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Je hebt ze toch geen keukenrol gegeven he :huhu
????????????????? hoe weet jij dat nou?
ze kwamen hier met een zakje krentenbollen en wat ham/kaascroissants..... de krentenbollen zijn dankbaar aanvaard en al op inmiddels, ze zijn hier vertrokken met een koekenpan en een pak "wereldgerechten' van Knorr............
aha maar het begon toch echt met wc papier :yahoo
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door MarthaMartha »

gertje schreef:
MarthaMartha schreef:
gertje schreef:
MarthaMartha schreef:helma de tieners van de high tea op een geweldige manier bezig houdt? :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
Je hebt ze toch geen keukenrol gegeven he :huhu
????????????????? hoe weet jij dat nou?
ze kwamen hier met een zakje krentenbollen en wat ham/kaascroissants..... de krentenbollen zijn dankbaar aanvaard en al op inmiddels, ze zijn hier vertrokken met een koekenpan en een pak "wereldgerechten' van Knorr............
aha maar het begon toch echt met wc papier :yahoo
dat hoorde ik, en dat werd porcelein en dat werden 4 gogo's en dat werden krentenbollen en croissants en dat werd dus een koekenpan met wereldgerecht en wat dat weer is geworden weet ik niet..... de groep die met het origineelste thuiskomt heeft gewonnen....... ik ben sniknieuwsgierig
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

hahaha geweldig, ja ik wist alleen van het begin...de wc rol
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

gertje schreef:hahaha geweldig, ja ik wist alleen van het begin...de wc rol
Maar als ik jou was ging ik even langs, ziet er allemaal erg lekker uit :slurp
Gebruikersavatar
Geduld
Berichten: 335
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:02

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door Geduld »

zeg dat wel! En dan voor ze terug zijn en alles opgesnaaid hebben..
let sin never hold true, that Love never broke through.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door JolandaOudshoorn »

gertje schreef:
gertje schreef:hahaha geweldig, ja ik wist alleen van het begin...de wc rol
Maar als ik jou was ging ik even langs, ziet er allemaal erg lekker uit :slurp
Ik vind het jammer dat het voor mij zo ver rijden is. Maar die WC rol... ik heb weer een geweldig idee voor een volgend verjaardagsfeestje van mijn zoon!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

JolandaOudshoorn schreef:
gertje schreef:
gertje schreef:hahaha geweldig, ja ik wist alleen van het begin...de wc rol
Maar als ik jou was ging ik even langs, ziet er allemaal erg lekker uit :slurp
Ik vind het jammer dat het voor mij zo ver rijden is. Maar die WC rol... ik heb weer een geweldig idee voor een volgend verjaardagsfeestje van mijn zoon!
Ja is heel leuk Jolanda, bij ons hebben ze het ook op de club gedaan en dan in groepjes. Kijken wie de beste handelaar is,fanatiek dat ze dan zijn, prachtig !
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door helma »

Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
En helaas....bij het verloten van alle ruilgoederen bleek een van mijn dochters de gelukkige winnaar te zijn van de surfplank.....
(gelukkig vond iedereen dat ik de bos bloemen moest houden....)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door helma »

Dat groepje die bij M&M langs geweest was zei: die vriendin van u zei: oh gilllllen!!
gertje
Berichten: 637
Lid geworden op: 11 okt 2008, 01:18

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door gertje »

helma schreef:Dat groepje die bij M&M langs geweest was zei: die vriendin van u zei: oh gilllllen!!
hahaha je hoorde het haar zeggen zeker
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door huisman »

helma schreef:Oh oh, wat een leuk spel. 4 groepjes vertrokken met 1 wc-rol en kwamen thuis met....: koffie-warmhoud-beker met aansluiting voor in de auto; blik goulashsoep; lantaarntje met kaarsje; kaars; fles wijn; schilderij; sinaasappelboompje; prachtige bos bloemen van Meent & Bouman | kunst met bloemen | business| at home; en 1 groep kwam zelfs aansjouwen met een surfplank.
En helaas....bij het verloten van alle ruilgoederen bleek een van mijn dochters de gelukkige winnaar te zijn van de surfplank.....
(gelukkig vond iedereen dat ik de bos bloemen moest houden....)

Hè...mijn dochters kwamen thuis met lantaarntje met kaarsje en kaars....waar is die fles wijn gebleven :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door henriët »

helma schreef:Dat groepje die bij M&M langs geweest was zei: die vriendin van u zei: oh gilllllen!!
:haha

Geweldig, wat een leuke avond bij jullie zeg!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Simon
Berichten: 2035
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:34

Re: Wist je dat........[5]

Bericht door Simon »

De machtige Amerikaanse wapenlobbyorganisatie NRA (National Rifle Association) heeft zijn steun uitgesproken voor Mitt Romney. Dat heeft de Republikeinse presidentskandidaat gisteren op zijn website meegedeeld.
"Ik ben trots op hun steun voor mijn kandidatuur", aldus Romney. "Ik zal alles doen wat in mijn macht ligt ter verdediging en ondersteuning van het recht van alle gezagsgetrouwe Amerikanen om wapens te bezitten en te dragen."

De steun van NRA voor Romney komt niet als een verrassing, aangezien de belangenorganisatie traditioneel de kant kiest van conservatieve kandidaten...

Word een mens ook niet blij van....
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Gesloten