Wel meerdere...Simon schreef:Leuk voor jullie!!Gijs83 schreef:Nou het is dus 100% meegevallen! Ik heb een lieve vriendin! Ik mag eerlijk dat ik het in dit geval niet gezocht heb, maar dat het op mijn weg gekomen! Gelijk al een hele 'vuurdoop' gehad dit weekend, maar vrijwel alles ging boven verwachting. We hebben vaak tegen elkaar gezegd: wie had dat gedacht!Simon schreef:Gewoon niet te veel verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
Weer 2 verjaardagen erbij
Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[5]
- MarthaMartha
super Gijs, van harte gefeliciteerd!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...ik net een hele mooie cathegesatieles heb gehad
...die ging over de preek van gisteravond ging
...ds. Vergunst toen sprak over "het is goed dat een man een juk draagt in zijn jeugd (klaagl. 3: 27)
...dit naar aanleiding van de 5 sterfgevallen van jonge vaders/moeders in onze gemeente de afgelopen 5 jaar.
...ik dus nu totaal geen intresse meer kan opbrengen voor huiswerk.
...ds. Vergunst toen sprak over "het is goed dat een man een juk draagt in zijn jeugd (klaagl. 3: 27)
...dit naar aanleiding van de 5 sterfgevallen van jonge vaders/moeders in onze gemeente de afgelopen 5 jaar.
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)
Van Harte! En vanzelf ook Gods zegen gewenst!Gijs83 schreef:Nou het is dus 100% meegevallen! Ik heb een lieve vriendin! Ik mag eerlijk dat ik het in dit geval niet gezocht heb, maar dat het op mijn weg gekomen! Gelijk al een hele 'vuurdoop' gehad dit weekend, maar vrijwel alles ging boven verwachting. We hebben vaak tegen elkaar gezegd: wie had dat gedacht!Simon schreef:Gewoon niet te veel verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
parel schreef:...ik net een hele mooie cathegesatieles heb gehad
...er zijn zaken die belangrijker zijn dan huiswerk......eeuwigheidszaken!....Hij staat op de uitkijk.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...het steeds gekker wordt in ''PKN-land''?
http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... n_1_679243
http://www.refdag.nl/kerkplein/kerknieu ... n_1_679243
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
dat kan ik me helemaal voorstellen! (ik heb de preek ook gehoord)parel schreef:...ik net een hele mooie cathegesatieles heb gehad
Bijzondere roepstemmen in jullie gemeente. Leg ze maar niet naast je neer.
Zoek de Heere terwijl Hij te vinden is!
Het voordeel van een schrikkeljaar.Gijs83 schreef:Nou het is dus 100% meegevallen! Ik heb een lieve vriendin! Ik mag eerlijk dat ik het in dit geval niet gezocht heb, maar dat het op mijn weg gekomen!Simon schreef:Gewoon niet te veel verwachten, dan kan het alleen maar meevallen.
... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
... men op RF dit verschil nooit leert

Natuurlijk is er verschil. Als het hier over auto's gaat en jij vraagt aan mij wat ik voor merk auto heb, dan is dat een persoonlijke vraag. Dat heeft niets met "op de persoon spelen" te maken.Afgewezen schreef:... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
![]()
Even goed zou een persoonlijke vraag als onwenselijk ervaren kunnen worden (dat ligt per persoon verschillend). Ik zou dan ook de voorkeur geven aan een PB in het geval van een persoonlijke vraag.
Je snapt het dus echt niet.eilander schreef:Natuurlijk is er verschil. Als het hier over auto's gaat en jij vraagt aan mij wat ik voor merk auto heb, dan is dat een persoonlijke vraag. Dat heeft niets met "op de persoon spelen" te maken.Afgewezen schreef:... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
![]()
Even goed zou een persoonlijke vraag als onwenselijk ervaren kunnen worden (dat ligt per persoon verschillend). Ik zou dan ook de voorkeur geven aan een PB in het geval van een persoonlijke vraag.
En een verzuchting over de actie van een mod is wat anders dan kritiek op het modbeleid.Afgewezen schreef:... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
![]()

Klopt, want niet alleen bij de mods heerst dit misverstand.Tiberius schreef:En een verzuchting over de actie van een mod is wat anders dan kritiek op het modbeleid.Afgewezen schreef:... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
![]()

En ik zal het ook nooit leren, zei je. Tja, hopeloos geval..... Ik blijf maar gewoon lachen dan.Afgewezen schreef:Je snapt het dus echt niet.eilander schreef:Natuurlijk is er verschil. Als het hier over auto's gaat en jij vraagt aan mij wat ik voor merk auto heb, dan is dat een persoonlijke vraag. Dat heeft niets met "op de persoon spelen" te maken.Afgewezen schreef:... persoonlijk worden iets anders is dan 'op de persoon spelen'
![]()

Je bent nooit te oud om te leren...
Kijk, als ik tegen jou zeg 'doe normaal, man!', of iets netter: 'ik vind dat je wat vreemd doet', dan word ik persoonlijk.
Als ik tegen jou zeg 'jij bent niet normaal, dus wat je zegt zal wel niet kloppen', dán speel ik op de persoon.
Kijk, als ik tegen jou zeg 'doe normaal, man!', of iets netter: 'ik vind dat je wat vreemd doet', dan word ik persoonlijk.
Als ik tegen jou zeg 'jij bent niet normaal, dus wat je zegt zal wel niet kloppen', dán speel ik op de persoon.