Gewoon morgen weer gaan lopen, beste remedieMarthaMartha schreef:niks denk ik.... als ik mijn spieren nu al voel na een wandeling van vandaag, dan zal ik morgen mijn bed wel niet meer uit kunnen komen.
Wat hopen wij morgen te doen?!
Re: Wat hopen wij morgen te doen?!
- MarthaMartha
Mister schreef:Gewoon morgen weer gaan lopen, beste remedieMarthaMartha schreef:niks denk ik.... als ik mijn spieren nu al voel na een wandeling van vandaag, dan zal ik morgen mijn bed wel niet meer uit kunnen komen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Geen idee. Volgens mijn gedachtegang wel. Misschien dat ik het na morgen een keer opzoek...Wilhelm schreef:Even serieus, mag dat wel volgens het Spoor? Zover had ik niet gedacht.caprice schreef:[
Oplossing: Man machtigen om voor de vrouw te stemmen, en ge loopt weer In het spoor.Wilhelm schreef:Gisteren in het RD weer een rare advertentie over stemmen. Spoor bijster..
(De verantwoording die de overheid je toezendt kun je uiteindelijk ook niet verwaarlozen.)
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Hoeveel 'aanhangers' zou 'In het spoor' nog hebben?
Allereerst gedenken dat mijn vrouw en ik 29 jaar met elkaar zijn.
Daarnaast de tweede conferentie dag op het Geofort en morgenavond op onze kleindochter passen.
Daarnaast de tweede conferentie dag op het Geofort en morgenavond op onze kleindochter passen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Voor twee dagen naar Vrouwenconferentie Lunteren met mijn zusje.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
op mijn kop gaan staan
zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
- MarthaMartha
best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
- JolandaOudshoorn
Lees dan vooraf even Jozua 1:9MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Lees dan vooraf even Jozua 1:9MarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Mag ik dan mee komen doenMarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
tuurlijk..................henriët schreef:Mag ik dan mee komen doenMarthaMartha schreef:best, misschien helpt dat beter.....helma schreef:zullen we dan morgenochtend samen even op ons kop gaan staanMarthaMartha schreef:op mijn kop gaan staan;)
Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
Nee, ik zou graag willen vanzelfsprekend, maar ik MOET nodig in huis aan de slag, al ben ik tijdens ziekenhuisopname goed geholpen, een weekje verder moet er weer wat gebeuren.
Maar weet je, ik denk aan jullie:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Is 't alleen voor vrouwen?henriët schreef:Neem ik taart mee.MarthaMartha schreef: tuurlijk..................
![]()
Nee, ik zou graag willen vanzelfsprekend, maar ik MOET nodig in huis aan de slag, al ben ik tijdens ziekenhuisopname goed geholpen, een weekje verder moet er weer wat gebeuren.
Maar weet je, ik denk aan jullie:)
Eén ding weet ik, dat ik blind ben en niet zie...