Helft werknemers zit achter computer.

Plaats reactie
Breekijzertje

Helft werknemers zit achter computer.

Bericht door Breekijzertje »

Bron: Nu.nl

VOORBURG - De automatisering rukt verder op in het bedrijfsleven. Inmiddels zit bijna de helft van alle werknemers achter een computer. Daarbij werken vrouwen iets vaker achter het beeldscherm dan mannen, blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag heeft gepubliceerd.

Afgelopen jaar werkte 47 procent van de beroepsbevolking regelmatig met de computer. Dit percentage is de laatste jaren flink toegenomen. In 1997 lag het nog op 41.





Een 'breekje' van Breekijzertje
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Bron: Nu.nl

VOORBURG - De automatisering rukt verder op in het bedrijfsleven. Inmiddels zit bijna de helft van alle werknemers achter een computer. Daarbij werken vrouwen iets vaker achter het beeldscherm dan mannen, blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag heeft gepubliceerd.

Afgelopen jaar werkte 47 procent van de beroepsbevolking regelmatig met de computer. Dit percentage is de laatste jaren flink toegenomen. In 1997 lag het nog op 41.

Een 'breekje' van Breekijzertje
ja, en . . . ??
wat wil je nu?
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Bron: Nu.nl

VOORBURG - De automatisering rukt verder op in het bedrijfsleven. Inmiddels zit bijna de helft van alle werknemers achter een computer. Daarbij werken vrouwen iets vaker achter het beeldscherm dan mannen, blijkt uit cijfers die het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dinsdag heeft gepubliceerd.

Afgelopen jaar werkte 47 procent van de beroepsbevolking regelmatig met de computer. Dit percentage is de laatste jaren flink toegenomen. In 1997 lag het nog op 41.

Een 'breekje' van Breekijzertje
ja, en . . . ??
wat wil je nu?
Oh ja.....dat vergat ik nog. Ik wil dat limosa hier op reageert. Oh verrek.........hij heeft al gereageerd.......


Een 'breekje' van Breekijzertje

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]

[Aangepast op 29/6/04 door Breekijzertje]
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door BreekijzertjeOh ja.....dat vergat ik nog. Ik wil dat limosa hier op reageert. Oh verrek.........hij heeft al gereageerd.......
ja, ik lees net in een ander topic hoe dat komt, ik ben overgevoelig . . .
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ik heb het allang gehoord op de radio. Gebruik is 6% gestegen, afgelopen 7 jaar....

interessant :S
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie