Dit keer van buitenaf en in meervoud.
Wat leuk Helma, maar vertel daar eens meer over.helma schreef:Gezinsuitbreiding.![]()
oh ja, dat had ook nog gekund.Mara schreef:Wat leuk Helma, maar vertel daar eens meer over.helma schreef:Gezinsuitbreiding.![]()
Wordt je oma?![]()
Of krijg je een nestje hondjes of poesjes?
Ha ha grappig, hoe een posting tot verschillende opties kan leidenhelma schreef:oh ja, dat had ook nog gekund.Mara schreef:Wat leuk Helma, maar vertel daar eens meer over.helma schreef:Gezinsuitbreiding.![]()
Wordt je oma?![]()
Of krijg je een nestje hondjes of poesjes?
Nee, het gaat over schoonzoon(s). Ook heel leuk!!
Wat een bofferds zijn jullieLourens schreef:We gingen n.a.v. een advertentie om mooie leren eettafelstoelen. We kregen er een mooie eettafel bij.
Bleek dat het leren bankstel ook weg moest..... met een voetenbanksysteem erin.
Kortom, onze inrichting thuis is vervangen, en dat voor de prijs van een boeket bloemen.
Dit was een klein lotje uit de loterij om het zo maar te noemen.
Maar in je hart voelde je het anders denk ik.....Lourens schreef:
Uiteraard, Helma.helma schreef:Maar in je hart voelde je het anders denk ik.....Lourens schreef:
Fijn Lou!
kogels door de kerk?helma schreef:Gezinsuitbreiding.![]()
Heel mooi om te horen, Helma!helma schreef:Achterliggende week zijn we een week met het hele gezin+aanhang (14p)weg geweest.
We hadden deze week kado gekregen van een echtpaar n.a.v. een intervieuw over grote gezinnen (ND dember 2011)
Het was een geweldige week; de locatie was groot en luxe. De sfeer was heel goed; echt bijzonder om zo met elkaar een week weg te zijn.
Toen we vanmorgen afscheid namen van het echtpaar kregen we hetzelfde aanbod voor DV volgend jaar zomer......Ik heb echt even moeten huilen. Ben er nog verwonderd over.
De Heere is goed. En die mensen zijn schatten!