Misschien omdat sommige mensen bepaalde discussies met droge ogen als belachelijk en nietszeggend bestempelen?Luther schreef:Want?Afgewezen schreef:... ik me zorgen maak over de toekomst van RF?
Terwijl het kennelijk wel een groot probleem is.
Misschien omdat sommige mensen bepaalde discussies met droge ogen als belachelijk en nietszeggend bestempelen?Luther schreef:Want?Afgewezen schreef:... ik me zorgen maak over de toekomst van RF?
Dan moet men dat wel weten te onderkennen , natuurlijk.refo schreef:Ik leer nog steeds veel.Simon schreef:heb je veel geleerd, of meer afgeleerd?Anker schreef:saaie boel, bedoel je? Ben een paar dagen niet in de gelegenheid geweest om mee te lezen maar er is weinig te lezen. Jammer! Die goeie ouwe tijd, toen was het nog interessant.Afgewezen schreef:... ik me zorgen maak over de toekomst van RF?
Ik zie bijvoorbeeld een bepaalde rigide uitleg van de gereformeerde leer weer voet aan de grond krijgen, waar deze eerder minder of niet geaccepteerd werd. Dat is op zich niet erg, want dan kan men zien hoe het niet moet.
Je bedoelt: Ik begin het wel te missen dat we al een week lang elkaar niet de hersens inslaan?Afgewezen schreef:Vanwege de overmaat aan levendige discussies.Luther schreef:Want?Afgewezen schreef:... ik me zorgen maak over de toekomst van RF?
Ik maakte me ook zorgen over de óvermaat aan discussies...Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Het mag van jou wel een maatje kleiner?Afgewezen schreef:Ik maakte me ook zorgen over de óvermaat aan discussies...Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
JolandaOudshoorn schreef:Het mag van jou wel een maatje kleiner?Afgewezen schreef:Ik maakte me ook zorgen over de óvermaat aan discussies...Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Zou het niet komen omdat een groot deel van de echt actieve leden hier al jaren actief is en op een gegeven moment alles gezegd is?Afgewezen schreef:Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Misschien zeg je dat naderhand ook wel over de nu actieve posters...Afgewezen schreef:Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Nee, dat denk ik niet. Want veel nu actieve leden zijn er niet eens zo lang, bijv. Luther, huisman (die wordt wel weer een keer actiefTSD schreef:Zou het niet komen omdat een groot deel van de echt actieve leden hier al jaren actief is en op een gegeven moment alles gezegd is?Afgewezen schreef:Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.
Huisman zal toch niet stiekem op Facebook of Twitter zitten?Afgewezen schreef:Nee, dat denk ik niet. Want veel nu actieve leden zijn er niet eens zo lang, bijv. Luther, huisman (die wordt wel weer een keer actief). Dus dat kan het niet zijn.
Maar hoe gaat dat met een bepaald verschijnsel? Opgaan, blinken en verzinken. Waarschijnlijk zitten we nu in de verzinkingsfase. Fora worden ingehaald door andere social media (denk ik).
Luther zit er al wat langer dan de datum aangeeft, alleen onder een andere naam...Afgewezen schreef:Nee, dat denk ik niet. Want veel nu actieve leden zijn er niet eens zo lang, bijv. Luther, huisman (die wordt wel weer een keer actiefTSD schreef:Zou het niet komen omdat een groot deel van de echt actieve leden hier al jaren actief is en op een gegeven moment alles gezegd is?Afgewezen schreef:Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.). Dus dat kan het niet zijn.
Maar hoe gaat dat met een bepaald verschijnsel? Opgaan, blinken en verzinken. Waarschijnlijk zitten we nu in de verzinkingsfase. Fora worden ingehaald door andere social media (denk ik).
Misschien dat Luther en/of Huisman er wel eens moe of moedeloos van wordt? Je ziet jezelf dingen opschrijven, die je al vaker hebt opgeschreven en hoopt dat deze nu eens begrepen worden.Afgewezen schreef:Nee, dat denk ik niet. Want veel nu actieve leden zijn er niet eens zo lang, bijv. Luther, huisman (die wordt wel weer een keer actiefTSD schreef:Zou het niet komen omdat een groot deel van de echt actieve leden hier al jaren actief is en op een gegeven moment alles gezegd is?Afgewezen schreef:Maar serieus, de tijd dat het forum werd gedomineerd door mensen als ndonselaar en Geka ligt toch wel achter ons. En da's wel een beetje spijtig.Tiberius schreef:Ik denk dat die discussie die nu loopt over kleding juist wel aardig loopt.). Dus dat kan het niet zijn.
Ik weet niet of ik bij klassiek rf publiek behoor?Afgewezen schreef:Ja, ik heb daar van de week ook een paar keer rondgekeken. Ik denk dat het klassiek RF-publiek andere interesses heeft gekregen en/of andere social media bezoekt.JolandaOudshoorn schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik het op dit moment ook erg gezellig vind op het zusterforum rehoboth.Anker schreef:saaie boel, bedoel je? Ben een paar dagen niet in de gelegenheid geweest om mee te lezen maar er is weinig te lezen. Jammer! Die goeie ouwe tijd, toen was het nog interessant.Afgewezen schreef:... ik me zorgen maak over de toekomst van RF?