Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
Een ieder die de de Ro speler voor android heeft gedownload. Vandaag staat de teller op 100 gebruikers!
https://play.google.com/store/apps/deta ... BsYXllciJd
De Reformatorische omroep klinkt ook goed op je (Android) mobiel
Vlinder voor haar lieve kaartje. Op een passend moment ontvangen.

En dat moet op RF gebeuren??helma schreef:Vlinder voor haar lieve kaartje. Op een passend moment ontvangen.![]()
![]()
- J.C. Philpot
Daar is dit topic voor.Afgewezen schreef:En dat moet op RF gebeuren??
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Waarom niet?Afgewezen schreef:En dat moet op RF gebeuren??helma schreef:Vlinder voor haar lieve kaartje. Op een passend moment ontvangen.![]()
![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Waarom wél?henriët schreef:Waarom niet?Afgewezen schreef:En dat moet op RF gebeuren??helma schreef:Vlinder voor haar lieve kaartje. Op een passend moment ontvangen.![]()
![]()
Afgewezen schreef:Waarom wél?henriët schreef:Waarom niet?Afgewezen schreef:En dat moet op RF gebeuren??helma schreef:Vlinder voor haar lieve kaartje. Op een passend moment ontvangen.![]()
![]()

een medeforummer stuurt mij (n.a.v. een berichtje op het forum) een kaartje. Waarom zou ik haar niet via het forum bedanken als ik haar ook eigenlijk alleen maar via het forum 'spreek'?
En ik vind het zelf ook altijd wel goed/leuk om te zien dat mensen met elkaar meeleven en niet alleen discussiëren op het forum. (Het mocht ook iemand nog eens op het idee brengen om kaartjes te gaan sturen.
)
En ik vind het zelf ook altijd wel goed/leuk om te zien dat mensen met elkaar meeleven en niet alleen discussiëren op het forum. (Het mocht ook iemand nog eens op het idee brengen om kaartjes te gaan sturen.

Hendrikus! Bedankt voor het verrassingspakketje! 

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
You're welcome, zeggen de Fransen dan-DIA- schreef:Hendrikus! Bedankt voor het verrassingspakketje!

~~Soli Deo Gloria~~
Niks te daankn zeggen de Rijssenaren dan.Hendrikus schreef:You're welcome, zeggen de Fransen dan-DIA- schreef:Hendrikus! Bedankt voor het verrassingspakketje!
Enne... ben je niet een héél klein beetje in de war?

Nee hoor, je hebt altijd van die Fransen die willen laten horen dat ze ook Duits kunnen-DIA- schreef:Niks te daankn zeggen de Rijssenaren dan.Hendrikus schreef:You're welcome, zeggen de Fransen dan-DIA- schreef:Hendrikus! Bedankt voor het verrassingspakketje!

~~Soli Deo Gloria~~
Juustem!Hendrikus schreef:Nee hoor, je hebt altijd van die Fransen die willen laten horen dat ze ook Duits kunnen-DIA- schreef:Niks te daankn zeggen de Rijssenaren dan.Hendrikus schreef:You're welcome, zeggen de Fransen dan-DIA- schreef:Hendrikus! Bedankt voor het verrassingspakketje!
(zoals elke rechtgeaarde Twent pleegt te zeggen als hij ergens bij kan vallen!)
Voor een onbekende .
Niet onbekend van naam, maar van nickname...
Ik weet niet wie mij een mooie kaart met "sterkte" heeft gestuurd,
maar ik wil diegene hartelijk bedanken!
Zo'n klein gebaar kan wel eens zijn als een beker koud water in de woestijn van het leven.
Niet onbekend van naam, maar van nickname...
Ik weet niet wie mij een mooie kaart met "sterkte" heeft gestuurd,
maar ik wil diegene hartelijk bedanken!
Zo'n klein gebaar kan wel eens zijn als een beker koud water in de woestijn van het leven.
Helma, voor haar praktische en liefdevolle hulp afgelopen week!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....